Hei,
etsisin valkoista tai luonnonvalkoista (keino)turkisstoolaa. Kiersin ympäri Helsinkiä, enkä tietenkään löytynyt etsimääni. Jos joku osaa neuvoa paikan, josta stoola saattaisi löytyä, otan ilomielin kaikki vinkit vastaan!
Turkisstoola ostetaan/vuokrataan!
3
471
Vastaukset
- varmasti jostain..
Oletko tosiaan käynyt Helsingin kaikissa morsiuspukuliikkeissä, eikä yhdessäkään ole? Kuulostaa melko omituiselta... Käsittääkseni ainakin Stilissimassa on ollut jopa vuokrattavana erilaisia keeppejä ja stoolia, kokeile nyt sieltä ainakin.
- tammimorsian 2010
Moikka!
Voin vuokrata omaa stoolaani (upea!), jos sinulle käy koko 36 (sopii myös 38-kokoiselle). =)
Laittele postia osoitteeseen tartutan@gmail.com, jos kiinnostuit. Stoola sijaitsee Helsingissä. =)- tuhkimo_tar_
Moi,
ehdin jo hankkimaan stoolan Lohjan Ateljee Emmistä. Helsingistä ei todella löytynyt haluamaani stoolaa, vanhojen tanssit yms. oli loppuneet. Kiitos kuitenkin tarjouksesta! Ja oikeastaan olen aika ihastunut tuohon stoolaan, ajattelin alkaa käyttämään sitä muulloinkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722