suositelkaa paikkoja :)
hääkampaus ja meikki/jyväskylä
3
4251
Vastaukset
- ...
Camijo Style Parturi-Kampaamo Jyväskylän Jyskässä!
http://www.camijostyle.net/
Camijo Style meikkasi ja teki juhlavat hääkampaukset yksinoikeidella kaikille Keski-Suomen hää-ja juhlamessujen muotinäytöksessä esiintyneille morsiamille. - Morsianna
En suosittele Ykkösiä Jyväskylässä. Koemeikki/kampauksen (15 min!) jälkeen olisi pitänyt vain vahtaa aikeiden mukaan toisaalle... Hääkampaus ja meikki tehtiin kerrassaa hutiloiden, rajukset olivat suttuiset, varjostuksia ei häivytetty, kampauksesta törrötti hengettömät pinnit. Kokonaisaikaa huiskimiseen meni vajaa tunti! Tästä lystistä pitkäpinnainen morsian pulitti 150 €. Onneksi oli aikaa ennen H-hetkeä ja kuontalon sai laitettua uuteen uskoon omin voimin :)
- Staili
Minulla on Morsiannan kaltaisia kokemuksia työntekijältä Ursula - henkilökohtaisesti en suosittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699