Haku Seinäjoen amkkiin on vahvassa harkinnassa, mutta koulu sijaitsee Jurvassa! Kulkuyhteyksiä Seinäjoelta Ouluun kehutaan (junalla n 3h), mutta millaiset ovat autottoman opiskelijan kulkemiset Jurvasta Ouluun?
Kiitos.
Seinäjoen amk -> Jurva
3
720
Vastaukset
- AUTOJA:::!!!!
.
kulkee Seinäjojen linja-automalta??????
Sitä paitsi jos ollaan ihan tarkkoja niin kyseessä on Kurikan Jurva-niminen taajama Kurikan kaupungissa
. - Jurvalainen
Kulkuyhteydethän täältä Jurvasta Seinäjoelle ovat aika mitättömät.. mutta silti ihan riittävät opiskelijalle, jolla ei ole isompia tarpeita kulkea Seinäjoella joka päivä. Ainakin perjantaisin kulkee Jurvasta Seinäjoelle bussi joko aamulla kello 8.55 tai illalla noin kello 18. Ilmeisesti Seinäjoelta Jurvaan matkustettaessa kulkuyhteydet pelaa vähän paremmin. Tietääkseni näin päin busseja kulkee lähes joka ilta. Ja kun sunnuntaina palaa takaisin Jurvaan, tulee Seinäjoelta iltabussi noin 21.15. Ihan hyvä aika ainakin minulle. Ja tosiaan, asun itsekin Pohjois-Pohjanmaalla, jään aina Ylivieskan pysäkille ja jatkan siitä kotiin, ja junayhteydet ovat olleet hyvät. Menen samalla Oulun junalla Ylivieskaan.
Ja olen myös viihtynyt täällä hyvin, tietysti auttaisi jos olisi itselläkin oma auto ja pääsisi välillä katselemaan muitakin maisemia kuin Jurvaa, mutta näin autottomana olen pärjännyt ihan hyvin.
Terkuin Jurvalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722