Oottekos kokeneet moista? Tässä muutama vuosi takaperin makailin omassa sängyssä ja olin samaan aikaan kaverin sohvalla monen kilometrin päässä. Aikaväliä siinä oli vissiin jotain viikko. Makailin siinä sohvalla ja sanoin kavereille, että ''mä oon oikeesti tällä hetkellä himassa omassa sängyssä''. Olen tulevaisuudessa''(vai olikohan se menneisyydessä). No, kuitenkin. Olin tosi ihmeissäni itsekin jälkeenpäin. Silloin kun tämä ''ruumiin jakautuminen'' tapahtui, niin se tuntui ihan tavalliselta asialta. Välillä siinä heräisilin sängyssä ja välillä olin jossain ihme olotilassa ja sain kauheita naurukohtauksia. En tiedä nauroinko ääneen, mutta jos joku ois ollut kuulemassa, ois varmaan luullut että olen sekoamassa.
Onkos muilla tämmöisiä kokemuksia? Ruumiista irtautumista tai astraalimatkoja tulevaisuuteen tai menneisyyteen?
Ruumiista irtautuminen
13
613
Vastaukset
- Oolofi
olisi ehkä osuvampi nimitys, tai just astraalimatka.
- Velho..
Montas sientä söit, ku noin hyvän tripin koit?
- Maroolofi(kirjautuma
Velho.. kirjoitti:
Montas sientä söit, ku noin hyvän tripin koit?
En muista mitä olin silloin vetänyt. Viinaa ainakin. Tuskin paljon muuta.
- 1Nestori
vaikka oletkin nuori kössi, ja vielä amatööri viinanjuontirintamalla, niin oletko ajatellut sitä, että jos irtaudutkin siitä ruhos..ruumiistasi lopullisesti ja pysyvästi?
Tuota meinaan, eikö pitäisi valmistua jo tulevaan, ja laittaa tilaus vetämään?
http://www.centurycasket.com/Products/
PS. Tuleeko se varanikkisi Maroolofi siitä, että olet lopettanut siankärsämön polttamisen, ja olet siirtynyt mariahuanaan, ja siitä MARoolofi?- Maroolofi
Miten voin olla amatööri, kun olen kokenut jo suunnilleen kaikki mitä alkoholistille voi tapahtua? Oon dokannut vasta 10 vuotta, mutta ottakee huomioon, että olen vasta 26-27 vuotias.
- Maroolofi
Maroolofi kirjoitti:
Miten voin olla amatööri, kun olen kokenut jo suunnilleen kaikki mitä alkoholistille voi tapahtua? Oon dokannut vasta 10 vuotta, mutta ottakee huomioon, että olen vasta 26-27 vuotias.
Olen polttanut sitä vain yhden kerran.
En käytä mitään huumeita.
Nykyään ryyppään ehkä noin 1-2 päivää/kk. Haluaisin lopettaa dokaamisen kokonaan koska selvinpäin olo on paljon parempaa. Valitettavasti olen ''naimisissa'' juoppokavereiden kanssa enkä osaa ''ottaa eroa'' - 1Nestori
Maroolofi kirjoitti:
Juoppohulluus, maksakirroosi, haimatulehdus, aivorappeuma, alkoholimyrkytys, ääreishermorappeuma, alkoholidementia, ja muut viinan oheisilmiöt olet jo kokenut, ja nyt alat jo irtoilemaan ruumiistasi ja vielä tapiksi jakaannutkin.
"..että olen vasta 26-27 vuotias."
Tuokin on aika huolestuttavaa, että et tiedä enää ikääsi, kun yleensä ikäisesi ovat joko 26- tai 27-vuotiaita, mutta sinulla tuo ikäkin on jotenkin jakaantunut tai irronnut jostain, kun olet 26-27 vuotias. - ?
Maroolofi kirjoitti:
Olen polttanut sitä vain yhden kerran.
En käytä mitään huumeita.
Nykyään ryyppään ehkä noin 1-2 päivää/kk. Haluaisin lopettaa dokaamisen kokonaan koska selvinpäin olo on paljon parempaa. Valitettavasti olen ''naimisissa'' juoppokavereiden kanssa enkä osaa ''ottaa eroa''ko eikö sinusta pitänyt tulla musiikkityöläinen, vai menikö vaan juomiseksi?
eikö se soittaminen ennen sujunu paremmin, ko kovassa krapulassa laitoit näpit kielille, jo vain tuli räminää ittestään? - Maroolofi
1Nestori kirjoitti:
Juoppohulluus, maksakirroosi, haimatulehdus, aivorappeuma, alkoholimyrkytys, ääreishermorappeuma, alkoholidementia, ja muut viinan oheisilmiöt olet jo kokenut, ja nyt alat jo irtoilemaan ruumiistasi ja vielä tapiksi jakaannutkin.
"..että olen vasta 26-27 vuotias."
Tuokin on aika huolestuttavaa, että et tiedä enää ikääsi, kun yleensä ikäisesi ovat joko 26- tai 27-vuotiaita, mutta sinulla tuo ikäkin on jotenkin jakaantunut tai irronnut jostain, kun olet 26-27 vuotias.olen täyttänyt jo 26, mutta en vielä 27.
- Maroolofi
? kirjoitti:
ko eikö sinusta pitänyt tulla musiikkityöläinen, vai menikö vaan juomiseksi?
eikö se soittaminen ennen sujunu paremmin, ko kovassa krapulassa laitoit näpit kielille, jo vain tuli räminää ittestään?Olen sellainen elämäntaiteilija.
- normi.päivä
aivan normipäivä jos on pitkä ränni päällä.
- astral sorbus
Alkoholi avaa näkemään universumin salat, niitä ei ilman alkoholia voi aistia eikä kokea.
Tarkoitan konkreettisesti. En niitä erilaisia tuskatiloja joita voisi kutsua helvetillisiksi. Luulin tosiaan olevani helvetissä; se oli amfiteatterin muotoinen yökerho, se. Ihmettelen, että muutamat pahimmat deliriumkohtaukset ovat säilyneet muistissa, kun filmi katkesi lukemattomia kertoja niihin verrattuna pikkukänneissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889