Haluaisin ostaa muutama Raymarine tuote USA:sta. Olen yrittänyt kysellä hintoja sähköpostitse e-bay.com löytänistäni liikkeistä mutta ei vastauksia. Näistä liikkeistä en siis aio ostaa mitään.
Nyt olen muutaman viikon päästä lähdössä New Yorkiin ja asumme Manhattanilla. Löytyykö sieltä sopiva venetarvikeliike?
Tuotteet olisivat:
-Raymarine smartcontroller hinta USA:ssa 400 €, Marineassa tarjouksessa 620€. Nettiliikkeissä vielä huomattavasti halvempi.
-Muuta Seatalk liitäntä osia
Voiko ostamani elektroniikka laittaa matkatavaroihin?
Veneelektroniikka USA:sta?
kuyfluy
1
206
Vastaukset
Jos ostamasi tuotteet mahtuvat matkatavaroihin, sinne vain. Muista matkavakuutus. Lentoyhtiöt korvaavat kilojen mukaan särkyneitä matkatavaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774