Tammikuussa 1964 lahtelainen bändi Ronny and The Loaferis levytti singlen "Se jokin sinulla on/Diggety Doggety". Ainut mitä tiedän on se että yhtyeen laulusolistina toimi mustalaissyntyinen Aatos Bolström joka käytti taiteilijanimenä Ronny ja että hän kuoli traagisesti auto-onnettomuudessa vuoden 1971 paikkeilla. Tietääkö kukaan ketkä olivat bändissä soittaneet muusikot? eli kaksi kitaristia, basisti ja rumpali. Olen kysynyt asiaa jopa Lahden kaupungilta ja Lahden kirjastolta mutta kumpikaan ei tiedä. Bändistä tiedän vain sen että ennen kun Ronny tuli mukaan bändi soitti rautalankaa, molemmilla kitaristeilla oli tyylikkäät englantilaiset Burns Bison- kitarat sekä yhtye käytti Vox- merkkisiä vahvistimia.
Se jokin sinulla on
Vallikotka
3
921
Vastaukset
- tuuliajolla
Löysin tälläisen linkin,olet varmaan käynyt sivuilla.Bändin jäsenet soittivat myöhemmin Kari Raution yhtyeissä.
www.kolumbus.fi/karira/Historia/Historia1.html- Suntsu
Ronny and The Loafers -yhtyeestä ja Aatos Bollström alias Ronnystä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ronny_and_The_Loafers
Jossain sivuilla taiteilijanimi kirjoitetaan Ronnie ja yhtyeen nimi Loaferis, kuten Spotifyssä.
- Supi Suomalainen
En tiennytkään (tai muistanut ) että tämän bändin kohdalle on tällainenkin ikävä tragedia osunut.
Meillä soi vieläkin usein tämä Se jokin sinulla on kuten myös se alkuperäinen Gerryn versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745