Väri vaihtunut O.o

mitä ihmettä O_O

Palasin juuri viikon mittaiselta lomalta, ja kassit purettuani zekkasin akvaarion että kaikki on hyvin(kaveri käynyt tottakai ruokkimassa päivittäin etteivät ole nälkää nähneet), ja huomasin, että yksi kultakaloistani on nyt hopea O_O(oli ennen oranssinpunertava, semmone peruskultakala). Koskaan en ole kuullutkaan että noin voi käydä, onko toi joku sairaus vai mistä ihmeestä voi johtua?

4

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipyrstö0

Mitä me tiedämme akvaariostasi? Tiedämme vain, että kultakalasi näytää orassinpunertava.
      Tällaiseen kysymykseen on valitettavasti mahdotonta vastata.

• 15

Meidän kultakalalle on käynyt noin myös joskus kauan sitten, pikkuhiljaa väri haaleni ja lopulta oli hopeinen. Eläinkaupassa sanoivat että on vääränlainen ruoka, ja että pitäis olla kultakaloille sopivaa ruokaa koska jostain markettipöperöstä ne ei saa tarpeeksi hmm.. en nyt muista mitä tarkalleen, mutta vaikuttaa jotenkin väritykseen, samalla lailla kun esmes. punaisille kanarialinnuille tulis syöttää niille tarkotettua ruokaa että pysyis väri kauniina.

• aloittaja

Oh joo siis, akvaario on noin 300 litrainen, ja isompi on tekeillä (koska kultsithan tarvii tilaa) Siellä asuu parhaillaan 3 kultakalaa, (jotka ovat vielä melko pikkuisia). Ph yms arvoja en voi juuri nyt mittailla, tikut on päässeet loppumaan, mutta jotenkin tuntuu että tuskin mikään ph saa aikaan sen että oranssi/punertava kultakala muuttuu hopeaksi.
      Kasveja löytyy, mutta ei oo aavistustakaan minkä nimisiä(tuli akvaarion mukana).

Ja tosta ruuasta, niin mahtaakohan se olla siitä sitten kye, olen itse aina hommannut eläinkaupoista pöperöt, mutta huomasin illalla että niillä on nyt marketista ostettua "moskaa", kaveri oli käynyt ostamassa kun oli ruoka loppunut.

(Jaha, yrittäessä lähettää tätä se valittaa että yhteenlasku ei ollut oikea.. Mistä lähtien 9 4 ei oo ollu 13 ._.)

• ereerer

En osaa auttaa muuten, mutta suosittelen hommaamaan tippatestit, ovat tikkutestejä paljon tarkemmat ja pitkällä tähtäimellä tulevat halvemmiksikin käyttää.

Itsellänikin on yksi tetroista oudon värinen ollut jo kauan, mutta käyttäytyy täysin normaalisti kuten normaaliväriset kaverinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32