Kaverini juo....

16vpoikahelsinggistä

Mitä pitäisi tehdä kun kaverini joka on 15v juo lähes joka viikonloppu...minä taas yritän aina sanoa että älä juo tänä vklp ...mikä pahinta hän ajaa mopolla päissään..aina yritän varoittaa ja sanoa että jos kyytiä tarvitset soita mulle...mitä minun pitäisi tehdä että hän vähentäisi tätä alkoholin käyttöä ja lopettaisi mopolla ajon päissään..itse en alkholia käytä...koska olen nähnyt sen vaikutukset muissa nuorissa..

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->>

Jokainen tekee elämässään omat valintansa. Myös juomisessa.
      Ei kukaan viinan makuun päässyt usko toisen järkipuheita, eikä kukaan ole koskaan toista ihmistä raitistanut.
      Hänen on ajettava omat kolarinsa, ja koettava aikanaan viinan tuomat ikävyydet, ja järkiintyy, tai sitten ei järkiinny koskaan.
      Keskity opintoihisi, ja rakenna itsellesi hyvä päihteetön elämä.

• 16vpoikahelsinggistä

lakia aijon opiskella ahkerasti...mutta en halua että kaverini jää rekan alle, hänhän on vasta 15 vuotias..

• Römpötipöti
        16vpoikahelsinggistä kirjoitti:

lakia aijon opiskella ahkerasti...mutta en halua että kaverini jää rekan alle, hänhän on vasta 15 vuotias..

Siitä mopedista, tai sullo pakoputkeen uretaani-vaahtoa, kaada tankkiin sokeria tms. Jos kerran vaivaa niin vitusti, kiinni en suosittele jäämään. Tosin luultavasti korjaa moponsa ja sama ralli jatkuu. Mites sen sankarin vanhemmat, millasia ääliöitä ne on? Jos näin tosiaan on että poika vetää kännipäissään mopolla pitkin kyliä pätemässä, takavarikkoon se mouppedi.

• Römpötipöti
        Römpötipöti kirjoitti:

Siitä mopedista, tai sullo pakoputkeen uretaani-vaahtoa, kaada tankkiin sokeria tms. Jos kerran vaivaa niin vitusti, kiinni en suosittele jäämään. Tosin luultavasti korjaa moponsa ja sama ralli jatkuu. Mites sen sankarin vanhemmat, millasia ääliöitä ne on? Jos näin tosiaan on että poika vetää kännipäissään mopolla pitkin kyliä pätemässä, takavarikkoon se mouppedi.

Muiluta helvetin iso abloyn munalukko vaikka etupyörään, onmpahan nuorisojuopolla muutakin tekemistä kuin riekkua pitkin ostareita pierettämässä skootteria. ;)

• römpötipöti
        Römpötipöti kirjoitti:

Muiluta helvetin iso abloyn munalukko vaikka etupyörään, onmpahan nuorisojuopolla muutakin tekemistä kuin riekkua pitkin ostareita pierettämässä skootteria. ;)

Lahjo joku paikallinen alkkis tai muu aikuinen tekeen se. Pientä killeriä kaverille.

• 16vpoikahelsinggistä kirjoitti:

hänen ajelemisestaan. Silloin et riko lakia. Ainoa keino herättää kaverisi on säikäyttää hänet riittävän kovasti. Linnaan siitä ajelemisesta ei joudu, mutta ehkä sosiaali-ihmisten puhutteluun ja jonkinmoiseen seurantaan. Kaveri on liian pitkällä viinatiellä, jotta tavanomaiset nuhteet toimisivat.

• 16vpoikahelsinggistä
        Tentström-PAV-OPT kirjoitti:

hänen ajelemisestaan. Silloin et riko lakia. Ainoa keino herättää kaverisi on säikäyttää hänet riittävän kovasti. Linnaan siitä ajelemisesta ei joudu, mutta ehkä sosiaali-ihmisten puhutteluun ja jonkinmoiseen seurantaan. Kaveri on liian pitkällä viinatiellä, jotta tavanomaiset nuhteet toimisivat.

Hän on jo käynyt varmaan 100 kertaa sosiaaliviranomaisten juttusilla...ja on myös ollut poliisin kanssa tekemisissä useasti..mutta edelleen tämä sama rata jatkuu..

• 16vpoikahelsingistä
        16vpoikahelsinggistä kirjoitti:

Hän on jo käynyt varmaan 100 kertaa sosiaaliviranomaisten juttusilla...ja on myös ollut poliisin kanssa tekemisissä useasti..mutta edelleen tämä sama rata jatkuu..

Kertoa poliiseille tämä osoite jossa tämä minun kaverini ´´kaveri´´ asuu..koska tämän vanhemmat tiettävästi ostavat näille kahdelle alkoholia ja tupakkaa.....vai pitäisikö minun olla sekaantumatta koko asiaan. en tee tätä mitenkään vittuilakseni mutta minua yksinkertaisesti huolestuttaa että jonain päivänä hän ajaa rekan alle tai jonkun viattoman lapsen yli.

• römpötipöti
        16vpoikahelsingistä kirjoitti:

Kertoa poliiseille tämä osoite jossa tämä minun kaverini ´´kaveri´´ asuu..koska tämän vanhemmat tiettävästi ostavat näille kahdelle alkoholia ja tupakkaa.....vai pitäisikö minun olla sekaantumatta koko asiaan. en tee tätä mitenkään vittuilakseni mutta minua yksinkertaisesti huolestuttaa että jonain päivänä hän ajaa rekan alle tai jonkun viattoman lapsen yli.

se rikosilmo pitää tehdä, jos ne tosiaan jatkuvasti hommaa isoa juomaa ja rökninkiä 15 vuotiaalle. Soita kytät ja painele ostoksille, jos ne munapäät myy, kytät näkee sen. Ei tartte edes sanoa että soitit kytät. Eiköhän noiden poliisien kanssa voi sopia että "sattuivat paikalle" kun kävelit viinaleka ja röböt kädessä ulos.

Vittu linnaan pitäis laittaa moiset kusipää-vanhemmat. Kyllä mä itsekin vedin ekoja jurreja 15 vee, mutta ei todellakaan ollut kyseessä kokoaikainen dokaaminen, ja hudaa tuli jos haisi röökille tai yltyi keulimaan liikaa jurrijuttuissa, mikään ei ole ärsyttävämpi kuin känninen teini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe