Miten saan vaihdettua koneen kovalevyn, luulen että koneen alkuperäinen kovo on tiensä päässä mekaanisesti. Kuinka saan kaikki koneen tiedot siirrettyä toiselle kovolle, ( siis C---->> F asemalle) viittiskö joku neuvoa, olen näissä asioissa kädetön ;)
Kiitos etukäteen.
Saiskos apuja
17
450
Vastaukset
- en ole
Jos olet MaijaN, vie kone tietokoneliikkeeseen.
Ehkä tuollaiselle operaatiolle kannattaisi olla paremmat perusteet kuin "luulo".
- h
"Ehkä tuollaiselle operaatiolle kannattaisi olla paremmat perusteet kuin "luulo"."
eikös kovo kannata uusia jos paljon käyttää ja käynnistää 3 viimeistään 4 vuoden jälkeen kakkoslevyksi ja varmuuskopiolevyksi.
oli niin tai näin, aina se aiheuttaa harmia kun hajoaa,
eikä kovin paljoa maksa - Rr
h kirjoitti:
"Ehkä tuollaiselle operaatiolle kannattaisi olla paremmat perusteet kuin "luulo"."
eikös kovo kannata uusia jos paljon käyttää ja käynnistää 3 viimeistään 4 vuoden jälkeen kakkoslevyksi ja varmuuskopiolevyksi.
oli niin tai näin, aina se aiheuttaa harmia kun hajoaa,
eikä kovin paljoa maksa...varmistukset on syytä olla kunnossa uudessakin levyssä levyrikon mahdollisuuden vuoksi. Uusikin levy saattaa kilahtaa milloin vain. Minulla on tietsikoita vuosilta 2003 - 2008 enkä vaihtele niihin levyjä varmuuden vuoksi...
-Rr
Lataa muistikortille tai -tikulle HDClone 3.7
Ohjelmalla saa kopiotua myös pitkät tiedostonimet toiselle asemalle.- MaijaN
Kokeilen tuolla ohjelmalla, kone on tosiaan jo yli kuusi vuotta vanha ja kovalevy pitää sellaista outoa rapinaa, siitä päättelin sen olevan jo tiensä päässä.
Kiitokset sulle neuvosta. - luulla..
MaijaN kirjoitti:
Kokeilen tuolla ohjelmalla, kone on tosiaan jo yli kuusi vuotta vanha ja kovalevy pitää sellaista outoa rapinaa, siitä päättelin sen olevan jo tiensä päässä.
Kiitokset sulle neuvosta.väärin. Minä taas luulen että kotelo vain resonoi. Levyt hajoaa yleensä heti alkuunsa, nuo wanhat kestää kymmenia vuosia jos vauhtiin ovat pääseet.
MaijaN kirjoitti:
Kiitokset sulle neuvosta.Olet kerännyt koneellesi niin paljon kökköä, että muisti loppuu ja silloinhan se levy alkaa rouskuttaa jatkuvasti swappauksen takia.
- ei ole..
Dr.xyz kirjoitti:
Olet kerännyt koneellesi niin paljon kökköä, että muisti loppuu ja silloinhan se levy alkaa rouskuttaa jatkuvasti swappauksen takia.
viellä kertonut halaistunutta sanakaan käyttiksestä..
- dsw3
ei ole.. kirjoitti:
Miten se käyttis tähän asiaan liittyy?
- MaijaN
ei ole.. kirjoitti:
Eikä Maija tule kertomaankaan siitä mitään, Maija lähtee tänään osuuskauppaan ja ostaa uuden koneen ;))
Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa. - helppo..
MaijaN kirjoitti:
Eikä Maija tule kertomaankaan siitä mitään, Maija lähtee tänään osuuskauppaan ja ostaa uuden koneen ;))
Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.ratkaisu, ei muuta kuin maitotililta uus presario, noitahan osuuskaupassa myydään, toivottavasti kantturatkin ymmärtää ratkaisusi.
- Eetu Kili
MaijaN kirjoitti:
Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.Missä on kevät? Täällä Espoossa on ainakin vielä täys talvi. Jos konetta ostat uutta niin miksi tyytyä noihin osuuskaupan halpiskökkökoneisiin tai ylihintaisiin pakettikoneisiin. Osta kunnon kaupasta, saat varmasti laadukkaamman samaan hintaan kuin mitä maitokauppasi pystyy sulle myymään.
- ei pakollinen
Eetu Kili kirjoitti:
Missä on kevät? Täällä Espoossa on ainakin vielä täys talvi. Jos konetta ostat uutta niin miksi tyytyä noihin osuuskaupan halpiskökkökoneisiin tai ylihintaisiin pakettikoneisiin. Osta kunnon kaupasta, saat varmasti laadukkaamman samaan hintaan kuin mitä maitokauppasi pystyy sulle myymään.
>Missä on kevät? <
Meillä on! Pakkasta aamulla -36°. Niin ja vielä kasvihuoneilmiö!
Mutta alkuperäiselle kysyjälle vastaisin siten että turha ostaa uutta konetta. Tai jos on paljon rahaa niin siitä vaan! MaijaN kirjoitti:
Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.Jos uuteen tulee joku vika, niin onpa heti toinen varalla.
- Kazler Gottler
ei pakollinen kirjoitti:
>Missä on kevät? <
Meillä on! Pakkasta aamulla -36°. Niin ja vielä kasvihuoneilmiö!
Mutta alkuperäiselle kysyjälle vastaisin siten että turha ostaa uutta konetta. Tai jos on paljon rahaa niin siitä vaan!virallinen kevät alkaa kun keskilämpötila on 0 astetta Celsiusta joten...
- se viellä..
Kazler Gottler kirjoitti:
virallinen kevät alkaa kun keskilämpötila on 0 astetta Celsiusta joten...
että viisi päivää, muistaakseni v. 2007 talvi tuli etelään maaliskuun lopussa, parempi myöhään kuin liian aikasin, tosin tuolloin voitaisiin puhua jo aikassta talvesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816