En tosiaan ole kovinkaan perillä tietokoneista ja nyt näytön alareunassa on kaiuttimen päällä ruksi ja lukee "mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettuna". Sain sellaisen vinkin, että ongelma olisi äänikortin ajureissa. Valitettavasti sen enempää äänikortti, kuin äänikortin ajuritkaan eivät sano meikäläiselle mitään.
En tiedä mistä pystyn selvittelemään mikä äänikortti koneessa mahdollisesti on.
Koneena on HP w2207h ja käyttöjärjestelmänä Windows Vista.
Mitähän kannattaisi lähteä tekemään?
"äänentoistolaitetta ei asennettuna"
onttomena
3
382
Vastaukset
- w2207h
sanoi Marakin aikoinaan, tuosta näytön tyypistä ei selviä sen sun koneesi tietoja juurikaan:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=c01182749
Koetas etsiä enemmän siihen koteloon liittyvää tyyppinumeroa. - rerere
Tyrkkää se koneen mukana tullut ajurilevy asenmaan ja seuraa ruutuun tulevia ohjeita.
Mene Windows Update sivulle ja valitse mukautettu asennus.
Sitten valitse Laitteisto ja ruksi kaikki laiteajurit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816