eli ennen mulla eli 0,5 M netti mutta päätin vaihtaa nopeampaan eli ppo:n 2M nettiin. sain ensimmäisen puolen vuoden vanhalla hinnalla.
eilen soitin sinne ja ne sano että tänään todennäköisesti on jo uusi nopeus.
nyt speedtest.net:ssä on nopeus suunnilleen 2,29 Mbps / 0,68 Mbps ja ping oli 49ms. Asun ylivieskassa ja yhdistin turkuun.
vaikka tuo ei nyt sano koko totuutta nii tuon perusteella voi kai sanoa että nopeus on nyt sen 2M.
nyt kun laitoin bittorrentin päälle, niin latausnopeus oli se vanha n. 40-60 kt/s. Tosin kerran se pomppasi nopeasti 100 kt/s. välillä taas jauhoo kauan josaki 20 kt/s. eli heittelee todella paljon. mistähän tämä johtuu?
teoriassa nettiyhteys 4 kertaistui, tietenkään se ei tarkoita että latausnopeus myös 4 kertaistuu mutta eikö sen silti pitäisi nousta tonne 150-200 kt/s tienoille.
olen miettinyt että onko näissä nettijohdoissa tai esimerkiksi latausohjelman asetuksissa kenties vikaa.
kuka voisi neuvoa kun olen aika osaamaton kaikessa mikä liittyy koneisiin.
vaihdos nopeampaan
jeppesli
2
283
Vastaukset
Periaatteessa voit imuroida torrentteja liittymän maksiminopeudella, jos saat muut jepet lähettämään sinulle.
Käytännössä, julkisilla trakkereilla, kun jakaminen tapahtuu omasta tyhmyydestä, lähetysnopeus määrittelee sen mitä saat muut jepet lähettämään sinulle, ja tässähän lähetysnopeus taisi pysyä samana.- jepsje
sitä lähetysnopeutta en oo tarkkaillu. Mut voisikko tarkemmin kertoa nuista trakkereista, mitä ne on? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673