Onko Navigaren lähetys aikaa muutettu. Koska tulee. Kiinnostuksella odottaen venemessu raporttia.
Koska tulee
9
284
Vastaukset
- Kalle H
Oletko huumorimiehiä? Muunlaisella kiinnostuksella ei kukaan odota Navigare-ohjelmaa.
- 1+8
Jim su 9.45
- Navigaren katsoja
Näyttää tulevan tänään lauantaina 27.2. klo 18.00 nelosen urheilukanavalla ja oli mielenkiintoisia
asioita venemessuilta kun katsoin sen jo aiemminkin.
http://www.telkku.com/?ks=1 - aksdhjsadhs
Navigare on kaikkien aikojen flopein veneilyohjelma. En muista koska ohjelmassa olisi ollut jotain kiinnostavaa viimeksi. Koko viime talvi oli jääpurjehdusta, tai sitten haastatteluja haastattelujen perään. Ja toki pakollisessa kokkiosuudessa tehdään jotain speciaalia, kuten grillataan makkaraa.
- Nyypiö
Mites olis palautteen antaminen ja ehdotusten tekeminen, sen sijaan, että marisee täällä ilman mitään rakentavaa ehdotusta hyvästä sisällöstä.
- ghlikh
Nyypiö kirjoitti:
Mites olis palautteen antaminen ja ehdotusten tekeminen, sen sijaan, että marisee täällä ilman mitään rakentavaa ehdotusta hyvästä sisällöstä.
Navigaren uusimmassa jaksossa käsiteltiin luonnonystävällisempiä vaihtoehtoja,
mutta ei näytetty ainuttakaan purjevenettä ?? HALOO
Samanlaisia moottoriveneitä näytettiin mitä ollaan nähty jo vuosikaudet. HALOO
Voisiko joku kertoa Navigaren väelle että purjevene liikkuu tuulen voimalla,
siis saasteettomasti.
- Ei muuta....
Et sinä niistä raporteista näe kun kalliita kilolaseja ja kauluspaitoja, veneistä varsinaiseti EI MITÄÄN.
Mitä tulee koko navigare ohjelmaan kysynkin ketä se ohjelma oikeasti palvelee ?- 12
sen muka "palvella" jotakuta? Jos katsojia on sen verran, että mainostajat viitsivät maksaa ja lopputulos produktiosta on plussan puolella, niin kaipa sillä sitten reikänsä on ohjelmakartassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959