Hei,
Olen tekemässä opinnäytetyötä Pohjois-Korean matkailusta.
Jos sinulla on omakohtaisia kokemuksia tai mielipiteitä voit kertoa niistä tässä keskustelussa tai lähettää minulle sähköpostia. Kaikki tieto otetaan innolla vastaan sillä Pohjois-Korea on vieläkin jokseenkin kartoittamatonta aluetta matkailun näkökulmasta.
Kirjoita minulle matkakertomus tai lyhyesti huomioita, kaikki on tervetullutta.
Tämä otsikko pysyy tuoreen toukokuuhun asti!
Terveisin,
Marjut
traveler1@suomi24.fi
KOKEMUKSIA POHJOIS-KOREASTA!
Traveler
2
737
Vastaukset
- Onyx.
Pohjois-Korea on kiusallinen aihe kun tulee puhe matkailusta,ainakin suomen herraskommarien näkökannalta.Onhan P-Korea pimeyden sydän,jota kaikki muut uhkaavat ja loukkaavat sen rajoja.Varmaan ainoa maa joka ei uhkaile P-Koreaa,on suomi.P-Korean uutistoimisto kertoi että suomessa juhlittiin P-Korean itsenäisyyttä koko helmikuun ajan.
- Lieneekö totta yhä
Olen ollut tietävinäni, ettei Pohjois-Koreaan voi matkustaa, ellei saa kutsua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690