Pääseekö merkonomin tutkinnolla toimistotöihin? Aina kun olen hakenut jotain toimistotyötä,tuntuu että ´pitäisi olla enemmän kokemusta ja koulutusta. Valmistuin merkonomiksi kolme vuotta sitten ja sen jälkeen olen ollut erilaissa kaupantehtävissä kassasta lähtien,ainakin asiakaspalvelukokemusta löytyy.
Olen muuttamassa eteläsuomeen(Hyvinkää,Riihimäki...) lähiaikoina,löytyykö sieltä paremmin ja mistä yrityksistä kannattaisi kysellä? Varsinkin toimistotyö maustettuna asiakaspalvelulla olisi mukavaa. Tiedän,että olisin hyvä,olen todella tarkka,vastuullinen ja tykkään pläräillä papereiden kanssa..jne..
Auttakee...:)
Nyt tartteís neuvoja
ikuinen kassa?
1
350
Vastaukset
- joo, varmasti saat
ja muutat liikenteellisesti hyvälle alueelle. Voit hakea vähän joka suunnasta siinä sitten Hämeenlinna, Lahti, ja kaikki radan varrella Helsinkiin asti.
No, katsastusasemia ainakin riittää, ja ne jostain syystä hakevat alituiseen työntekijöitä. En tiedä syytä miksi on koko ajan ilmoituksia niiden toimistoväestä.... Mahtaneeko katsastajia syntyä kuin sieniä sateella.
Mutta kannattaa kyllä kysellä itse eikä haeskella mollin mukaan.
Onnea vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774