Noin kahdentoista nopeasti nautitun ravintola-annoksen jälkeen alan tehdä niin hulluja ja mielipuolisia asioita, että selvyyden tilassa ne eivät päähäni pälkähtäisi. Saatan huutaa täyttä kurkkua vastaantulijoille, rikkoa ikkunoita ja kusta pitkin lattioita. Olen juonut 18-vuotispäivästäni yhtä soittoa (nyt siis vuoden ajan), mutta jo 15-vuotiaana oivalsin RAKASTAVANI ihanaa humalatilaa!! Miksi monet silti valittavat alkoholin käytöstäni? Eihän siitä ole minulle tai muillekaan mitään haittaa. Toivon, että voisin loppuelämäni vain ryypätä.
Kännissä on NIIN upeaa
10
327
Vastaukset
- niin miksi?
No miksi et voisi ryypätä loppuelämääsi?
- .
hitaaseen itsemurhaan, ja sen käyttöä tai liikakäyttöä ei ole kielletty missään.
Voit viinalla tuhota itsesi aivan vapaasti. - I-
Heikot sortuu elontiellä. Jotkut aiemmin jotkut myöhemmin.
Luultavasti ryyppäätkin loppuelämäsi.
- fgdff
mikset voisi. Voi vaan olla lyhyt se loppuelämä.
- Veroja maksava
Olet yhteiskunnan syöpä. Sinun pitäisi tehdä töitä kaikkien hyväksi ja maksaa veroja, eikä olla loinen.
- goppola
Siellä taas yksi marttyyri-kansankynttilä
- 10+14
Itekkin kuseskelen ihan minne sattuu ja särjen paikkoja sekä huudan ja möykkään kun tarpeeksi humalassa olen. Soittelen myös puhelimella keskellä yötä ihan kenelle sattuu. Kenenkään kimppuun en kuitenkaan käy. On mukava feelis koheltaa kännissä, aamulla kyllä sitten vitutus on kova kun alkaa palautua mieleen mitä on tullut tehtyä.
- Lasolarska
Ennen pitkää toleranssisi kasvaa -> annosten määrä kasvaa, jotta saisit kännin päälle -> krapulat kovenevat ja rahaa palaa aiempaa enemmän. Kun kännäät tarpeeksi paljon et saa enää kunnon nousuhumalan tunnetta vaan tulee pöhnä, muistin menetys ja sammuminen. (Jos kännäät suurella määrällä olutta sänkyyn kusemisen riski on huomattava).
- haitat
kestää hyvin, jos palkintona on jokapäiväinen viinapullo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952