Eli kertokaapas hyviä zipaleita! Kaikki genret käy iskelmästä discoon. Katsotaan jos löytäisin uusia suosikkeja. Kiitos kaikille!
antakaa tulla!
3
298
Vastaukset
- känni-kala
Tässäpä hieman ysäri-jytkettä. Pitkästä aikaa kuulin tämän ja olen tässä yötä myöten jammaillut.
http://www.youtube.com/watch?v=cvgUdrzGNys - dj. hammersmith
Tässä joitakin : Daze : Superhero ja Sea of love, Dj. Bobo : Open your heart, Bad boys blues : You`re a woman, Lady in black, Come back and stay ja Hungry for love, Aikakone : Odota, Tähtikaaren taa, Enemmän, Aarresaari, Opetan salaa, Keltainen jne. , Alexia : Let the music play, Modern Talking : You`re my heart, you`re my soul, Haddaway : What is love, Los del rio : Macarena, Culture Beat : Mr. Vain, Ace of Base : All that she wants, Madonnan kasari biisit jne.
Carrie Lucas: Danceland
Thelma Houston: It´s just me feeling good
Poussez: Boogie with me
Sylvers: Hot line
Linda Clifford: If my friends could see me now
Faith, Hope & Charity: Life goes on
Commodores: Lady (You bring me up)
Emotions: Whole lot of shakin´
The Ritchie Family: Life is music
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709