delirumista mun kohdalla.. Eli alkoa menny jo useamman vuoden ajan pvä/väh. 12 annosta.
Eilen olo oli aivan kauhea. Kamala tärinä päällä ja ajattelin,että nyt oon juomatta. Tärisin jalkoja myöten ja sitte tuli päälle kuolemanpelko. Tuli semmonen kauhea olo,että joiku vaanii minua vaikka yksin olin kotona. Noh äkkiä ostaan päkki (plo/l olutta) ja tilanne vähä helpotti. join siis yhdeksän annosta illan aikana, pesin hampaat ja nukkumaan. Paitsi nukuin aivan helvetin huonosti!! useaan otteeseen kävin tupakilla ja takas sänkyyn. Kauhean väsyny olo mutta merkittävää krapulaa ei tuolla määrällä kohdalleni tule.
onko vaaraa
6
202
Vastaukset
- apuvaaaaaaaaaaaaaa
Olen siis nainen. Ikää 29v. Nyt olisi tiedossa viikon reissu jonka aikana en tod. näk. pysty paljoa juomaan. Tätä reissua en oikein voisi perua ,vaikka muuten olenkin saanut karsittua ystävyyssuhteita ja turhia tuttavuuksia. Olen menossa hoitamaan veljen lapsia ja veli on ainoa joka pitää yhteyttä sukulaisista.. siksi ois aika tärkeetä, etten petä hänen luottamusta. Ryyppääminen on kuitenkin kokopäivätyötä. Joten onko mahdollista että saan sen "kouristuskohtauksen"?? Ja miten voin sen välttää.. ? JOten pikaisia vastauksia! Please!
- Trollin kevät
..juupajuu ja jetsullee..
- apuvaaaaaaaaaaaaaa
Trollin kevät kirjoitti:
..juupajuu ja jetsullee..
vastauksestasi. Kai mun pitää alkaa keksimään jotain tekesyytä ku ei kauheasti huvittais alkaa kouristeleen lapsenvahtina.. :) ja toisaalta veli heittää mut pihalle jos oon päissään vastassa ku se tulee töistä.. Vähä huono omatunto vaan kun menin lupaamaan.. höh. :(
Ensiksi ja kiireellisemmin sinun pitäisi päästä ihmiskuntoon hoitamaan veljesi lapsia. Jos vierailun ajankohta on päivien päässä, selviät hammasta purren yksinkertaisesti kärsimällä krapulan pois. Onhan 12 puikkoa aika paljon mutta ei sen lopettamisesta vielä henki mene. Jos aikaa ei ole, lääkärillemeno lienee ainoa mahdollisuus saada jonkinlainen vierailukunto. Kouristukset ovat muutoin hyvinkin mahdollisia.
Toiseksi sinun pitää tarkastella kriittisesti elämäntilannettasi, jos haluat eroon alkoholista. Krapulasi tuntuu olevan jo varsin kehittyneessä vaiheessa, pakonomaista juomista, pelkotiloja, tärinöitä, unihäiriöitä. Toteat, että merkittävää krapulaa ei tuolla määrällä tule; luulen kuitenkin, että et selviä niin paljon, että krapula iskisi päälle.
Haluatko siis eroon alkoholista?- Trollin kevät
apuvaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
vastauksestasi. Kai mun pitää alkaa keksimään jotain tekesyytä ku ei kauheasti huvittais alkaa kouristeleen lapsenvahtina.. :) ja toisaalta veli heittää mut pihalle jos oon päissään vastassa ku se tulee töistä.. Vähä huono omatunto vaan kun menin lupaamaan.. höh. :(
Ajattelin, että noinkin kokeeneena juomarina tietäisit deliriumin ja alkoholikrampin eron.
Tietysti pitkäaikaisen juopottelun lopetteluvaiheessa on mahdollista kokea molemmat sairaudentilat. Ei kiva.. :(
- pam-pam-pam
Eikö sinulla ole pameja? Niillä voi ehkäistä delikan ja saa pahimmat tärinät kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959