Hei!
Tämä on varmasti väärä palsta kysymykselleni, mutta kokeilen tätä tietä kuitenkin.
Olen suunnitellut ostavani videokameran, Sony DCR-SX30 handycam.
Kysyisin seuraavaa:
Kun videokameralla on kuvattu (tämä ko. malli tai jokin muu kevyt videokamera),
voiko filmiltä tulostaa yksittäisiä kuvia?
Kiitos vastanneille
Kysymys videokamerasta
2
142
Vastaukset
Jos tiesit, että palsta on väärä, niin miksi tulit tänne kysymyksinesi? Ei kuulu viisaan ihmisen toimintatapoihin.
Kyllä Suomi24:ltä löytyy videokameroille ja kuvaukselle omat palstat. Ja vielä järkevämpää olisi kysyä asian harrastajien omalta foorumilta tai jopa lukea suoraan kameran tuotetiedoista tai käyttöohjeesta.
Ja kyseinen kamerahan ei edes käytä mitään filmiä.Tuo kamera tallentaa muistikortille.
Kun videon tuo johonkin parempaan editoointiohjelmaan, videosta voi ottaa yksittäisiä stillkuvia mistä kohtaa video tahansa, Movie Makerilla tuo ei taida onnistua.
Kuvan laatu ei ole lähellekkään oikean still-digikameran laatua, kun tuo ei ole HD kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816