Kun on iso onnetomuus,myrsky ,maanjärjistys,tulivuorenpurkaus, tai omassa elämässä tai perheessä tapahtuu jotain ikävää, syytetään Jumalaa. Mutta kiitetäänkö häntä yleennssä,kun asiat menee hyvin.On monta asiiaa suomessa missä vielä voidaan olla kiitolisia. Kiittäkää kaikesta. Tätä Jumala tahtoo teiltä, Kristuksen Jeesuksen Omilta. 1Tess.5:18.
SYYTETÄÄN JUMALAA
16
173
Vastaukset
- qwertyg
sinä Jumalaa, jos pedofiili raiskaa pikkulapsesi?
- midianilaisetkaan
kun israelilaiset sotilaat Jumalan (Jeesuksen?) käskystä joukkoraiskasivat heidän pikkutyttöjään.
18 Mutta tytöt, jotka eivät ole maanneet miehen kanssa, saatte ottaa itsellenne
Moos.4.31
Ja silloinkin, kun tapahtuu jotain ikävää, niin pitäisi kiittää. Kiittäkää joka tilassa, sanoo Raamattu.
Jos joku vaikka marketissa varastaa sinun rahapussisi. Siellä oli kaikki pankki- ja luottokortit ja vielä muutama sata käteistä. Yleensä tässä tilanteessa me alamme marisemaan Jumalalle ja seurakunnan kokouksessakin me marisemme ja viemme rukouslappusta. Kerromme kaikille, kuinka kauhea asia, minulta vietiin rahapussi, vaikka meidän pitäisi kiittää. Kiittäkää joka tilassa. Paras onkin luovuttaa koko elämänsä Jeesukselle sillä tavalla, että sinulla ei ole enää mitään omaa. Edes se rahapussikaan ei ole enää sinun vaan Jeesuksen. Mutta jos se rahapussi on sinun, niin voi olla, että et enää koskaan näe sitä ja mariset siitä Jumalalle ja Jumala antaa varmaan sen viedäkkin, mutta jos se rahapussi sinulla on Jeesuksen, niin se onkin sille varkaalle ihan toinen juttu.- qwertyg
kiittää Jumalaa, jos tyttäresi raiskataan tai siskosi joutuu sarjamurhaajan uhriksi? Tai pitääkö kiittää Jumalaa Haitin maanjäristyksestä tai holokaustista?
qwertyg kirjoitti:
kiittää Jumalaa, jos tyttäresi raiskataan tai siskosi joutuu sarjamurhaajan uhriksi? Tai pitääkö kiittää Jumalaa Haitin maanjäristyksestä tai holokaustista?
niin Raamattu opettaa. Kiittäkää joka tilassa. Kannattaa myös lapsensa luovuttaa Jumalalle ja ne tulevatkin lapset kannattaa synnyttää Jumalalle. Lapsia ei voi itse varjella mitenkään, siksi kannattaa luovuttaa heidät Jeesukselle. Vain Jumala pystyy varjelemaan.
Ja vielä se asia, että kyllä Jumalallakin on syyn ja seurauksen laki. En minä ainakaan pelkää joutuvani murhan kohteeksi ja vaikka joutuisinkin, niin mitä sitten. Pääsisin Jeesuksen luo. Mutta niin kauan kun tiedän, että Hän minua täällä tarvitsee, niin ei minun tarvi mitään pelätä, eikä mistään huolehtia.- qwertyg
jari-pek-ka kirjoitti:
niin Raamattu opettaa. Kiittäkää joka tilassa. Kannattaa myös lapsensa luovuttaa Jumalalle ja ne tulevatkin lapset kannattaa synnyttää Jumalalle. Lapsia ei voi itse varjella mitenkään, siksi kannattaa luovuttaa heidät Jeesukselle. Vain Jumala pystyy varjelemaan.
Ja vielä se asia, että kyllä Jumalallakin on syyn ja seurauksen laki. En minä ainakaan pelkää joutuvani murhan kohteeksi ja vaikka joutuisinkin, niin mitä sitten. Pääsisin Jeesuksen luo. Mutta niin kauan kun tiedän, että Hän minua täällä tarvitsee, niin ei minun tarvi mitään pelätä, eikä mistään huolehtia.Jumalaa tulee kiittää holokaustista?
- Valonlapsi79
jari-pek-ka kirjoitti:
Ja vielä se asia, että kyllä Jumalallakin on syyn ja seurauksen laki. En minä ainakaan pelkää joutuvani murhan kohteeksi ja vaikka joutuisinkin, niin mitä sitten. Pääsisin Jeesuksen luo. Mutta niin kauan kun tiedän, että Hän minua täällä tarvitsee, niin ei minun tarvi mitään pelätä, eikä mistään huolehtia.Onko sinulla lapsia?
- raamatullinen.
qwertyg kirjoitti:
Raamatun sana opettaa, että viekää kiitoksen kanssa rukous Herralle.
Eli muistetaan rukouksin ikävienkin asioiden suhteen ja uskotaan myös, että Jeesus on paras lohduttaja.
Hän ei hylkää ketään, niinhän Raamattu opettaa, kunhan vain edes riipumme Hänessä. - qwertyg
jari-pek-ka kirjoitti:
kolme tyttöä
Jumalaa, jos pedofiili raiskaa ja kiduttaa heidät?
qwertyg kirjoitti:
Jumalaa, jos pedofiili raiskaa ja kiduttaa heidät?
* Ei kukaan voi tuohon vastata, miten siihen regoisi asian tullessa omalle kohdalle! Joka onkin todennäköisyys asteikolla mahdottomuus, että kaikki kolme tyttöä joutuisi pedofilin kynsiin raadeltaviksi? Mutta varmasti Jumala antaa voiman ja tarvittavan viisauden asian saattamiseksi Jumalan mielenmukaiseen päätökseen.
* Siinä on rukousaihetta jokaiselle vanhemmalle, ettei tuollaista koskaan tarvitsisi kokea, missään perheessä olkoon uskova tai ei, musta tai valkoinen, tai kuka tahansa.- joka tilassa
qwertyg kirjoitti:
Ei tietenkään pidä kiittää noista kauheista asioista. Ne eivät ole kiitos- vaan rukousaiheita.
Jaak.3:15
"Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitosta."
"Kiittäkää joka tilaSSA" ei tarkoita, että pitää kiittää "joka tilaSTA. - kauheeta hirveetä
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Ei kukaan voi tuohon vastata, miten siihen regoisi asian tullessa omalle kohdalle! Joka onkin todennäköisyys asteikolla mahdottomuus, että kaikki kolme tyttöä joutuisi pedofilin kynsiin raadeltaviksi? Mutta varmasti Jumala antaa voiman ja tarvittavan viisauden asian saattamiseksi Jumalan mielenmukaiseen päätökseen.
* Siinä on rukousaihetta jokaiselle vanhemmalle, ettei tuollaista koskaan tarvitsisi kokea, missään perheessä olkoon uskova tai ei, musta tai valkoinen, tai kuka tahansa.18 Mutta tytöt, jotka eivät ole maanneet miehen kanssa, saatte ottaa itsellenne
Moos.4.31 - *jukka.finland
Erinomaisen hyvä vastaus. Jumala Sinua siunatkoon.
*jukka.finland kirjoitti:
Erinomaisen hyvä vastaus. Jumala Sinua siunatkoon.
Yks-tämmöstä ei sitten ole enää, että tästä lähtien oon jari-pek-ka.
Jumalan siunausta sinullekkin.
Niin, en minä itsekkään aikanaan ymmärtänyt näitä juttuja, että miksi jotain tapahtuu ja miksi Jumala ei varjele. Yksi rakas veli Herrassa on paljon avannut minun ymmärrystäni tai oikeastaan Herra hänen kauttansa. Ja tässä mukaelin tätä asiaa vähän sillä tavalla kun hän on tätä tuonut esille. Mutta se juttu onkin siinä, että onko sinulla jotakin omaa, vai onko kaikki Jumalan. Lainaahan tää kaikki vaan on. Jumalan on maa ja kaikki mitä siinä on.- Historiaa
qwertyg kirjoitti:
Jumalaa tulee kiittää holokaustista?
Sillä holokaustin saivat aikaan Jeesukseen uskovat kristityt herjaamalla ja vainoamalla juutalaisia, Kristuksen surmaajia vuosisatojen ajan. Natsien käyttämät tuhoamiskeinot olivat Martti Lutherin käsialaa. Kiitos siis Jeesukselle ja opetuslapsille tästäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969