laulaa? Minä en ymmärrä mitään laulusta. Eivät taida brititkään ymmärtää ...
Osaako Susan Boyle
3
356
Vastaukset
- montaa mieltä
No kyllähän Boyle on ihan ok, mutta ei mikään huikea. Ei hän minun mielestäni ole sen kaiken hypetyksen arvoinen. Ja nyttemmin huomaa, ettei psyyke taida kestää sitä pyöritystä mihin hän on joutunut Laulu-ura kun on niin paljon muutakin kuin se ääni. Kotimaassa jokseenkin verrannollinen tapaus osaamiseltaan taitaa olla tuo Markku Laamanen. Sääli-ja sympatiapisteitä sai kumpikin runsaasti, ja ne estivät todenmukaisen arvioinnin.
- Whoknows?
mielestäsi hyvä, parempi, paras? Tai sinun suosikkisi?
En ole kuin kolme kuukautta ollut tippa linssissä Susanin laulutaidon vuoksi. Mikä ei tietenkään tarkoita muuta kuin, että minulla on vetistelevät silmät ...
Ja tietenkin vähän tietoa maailman huippulaulajista.
Vetistelisin minä jonkun paremmankin vuoksi...
Joku Bobby Darin, josta kuulin vasta viikko sitten, oli täysin omaa luokkaansa. Tai siis nimen olin kuullut, mutta ei ollut aavistustakaan millainen ääni äijällä oli. Tai että se oli edes äijä ... - muteitall!
Whoknows? kirjoitti:
mielestäsi hyvä, parempi, paras? Tai sinun suosikkisi?
En ole kuin kolme kuukautta ollut tippa linssissä Susanin laulutaidon vuoksi. Mikä ei tietenkään tarkoita muuta kuin, että minulla on vetistelevät silmät ...
Ja tietenkin vähän tietoa maailman huippulaulajista.
Vetistelisin minä jonkun paremmankin vuoksi...
Joku Bobby Darin, josta kuulin vasta viikko sitten, oli täysin omaa luokkaansa. Tai siis nimen olin kuullut, mutta ei ollut aavistustakaan millainen ääni äijällä oli. Tai että se oli edes äijä ...pidän myös mireille mathieusta ja edith piafista ja nana mouskourista (tai miten se kirjoitettiinkaan?) Niin ja, että bobby darin oli elvikseen verrattuna ÄIJÄ. Ihan suurilla kirjaimilla.
Niinpä. Ja todellakin niin, että nirso makuni ei pidä kuin juuri niistä kahdesta laulusta mitkä susan boyle oli valinnut esitettäväksi brittien talentti 2009:ssä.
Ne muut menivät kuin kahden ensimmäisen toistona. Niin kuin lonkalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722