Olen tässä työskennellyt seitsemän vuotta kirjanpitäjänä tilitoimistossa. Tällä hetkellä olen täysin kyllästynyt jatkuvaan stressiin, huonoon työilmapiiriin, pomoon jne. Haaveilen toimistotyöstä esim jossain firmassa tai jotain muuta vastaavaa. Mietityttää vain onkohan tästä kirjanpitäjän ammatista mitään hyötyä uutta työtä hakiessa ts minkälaiset mahikset olisi...Nykyisessä työssä olen tehnyt kirjanpitoa, tilinpäätöksiä, hieman palkanlaskentaa ja veroilmoituksia.
Kirjanpitäjän työ vaihtoon
2
632
Vastaukset
- ...vain!
"Mietityttää vain onkohan tästä kirjanpitäjän ammatista mitään hyötyä uutta työtä hakiessa ts minkälaiset mahikset olisi...Nykyisessä työssä olen tehnyt kirjanpitoa, tilinpäätöksiä, hieman palkanlaskentaa ja veroilmoituksia."
Mainitsemastasi työkokemuksesta todellakin on hyötyä myös muihin kuin tilitoimistoissa. Talouspuolen osaajia tarvitaan aivan kaikissa organisaatioissa. Jos tosiaan olet hoitanut tilinpäätöksetkin, voit hakea esim. talouspäällikön tehtäviä, ja aivan varmasti hyvällä omallatunnolla mitä tahansa talousosaston tehtäviä, ja jos haluat monipuolisempia tehtäviä, niin voit hakea esim. toimistopäällikön tehtäviä, joka usein pitää myös talouspuolen tehtäviä sisällään, jopa kirjanpitoon asti.
Hakemaan vain! - kekketom
Myös minulla on tilitoimistokokemusta, joskaan ei noin "vastuullista" kuin sinulla. Olen tehnyt kuukausikirjanpitoja, reskontraa, laskutusta jne. mutta en ole laskenut palkkoja, tehnyt tilinpäätöksiä tai verotilmoituksia. Olen huomannut, että työmarkkinoilla todella arvostetaan tilitoimistokokemusta. Ehkä sitä pidetään kuitenkin niin kiireisenä ja aikataulusidonnaisena työympäristönä että sellaista kokemusta arvostetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764