Olisi hakusessa 37-vuotiaalle miehelle rogaining-pari, mielellään about samaa ikää, mutta saa olla ikäeroakin, kunhan vauhtia ja mielenkiintoa riittää. Mulla tavoitteena osallistua EM-rogainingiin Ukrainassa elokuussa, joten sinne kaverin haluaisin pariksi. Harjoitella pitäisi, ja kisoja (harjoituksia) on Suomessa toukokuussa ja heinäkuussa ainakin. Jos harrastat suunnistusta, rogaining ei ole Sinulle mikään ongelma. Jos laji ei ole tuttu, tutustu www.rogaining.fi -sivuilla lajiin taikka Wikipedian kautta.
Mä harrastelen suunistusta, talvella hiihdän ja juoksen (maratonille pitäisi taas osallistua tänä vuonna ja parille puolikkaalle), käyn salilla, kesällä myös fillaroin, rullaluistelen, eli vähän kaikenlaista tulee tehtyä. Miksei siis voitaisi harrastaa jotain näitäkin yhdessä, jos Susta siltä tuntuu. Olen duunissa päivät maanantaista perjantaihin, mutta muuna aikana pyrin liikkumaan mahdollisimman paljon.
Jos kiinnostaa, keksitään jokin tapa ottaa yhteyttä!
Rogaining-pari haussa (pks, Vantaa)
Jape - Vantaa
1
847
Vastaukset
- Jape - Vantaa
Jos siis kiinnostaisi rogaining, lähetä viestiä j_carpius@hotmail.com -osoitteeseen. Tuosta EM-rogainingista ei pidä pelästyä, se on ihan mukava kokemus myös ns. harrastelijalle. Tarkennuksena vielä sekin, että mä asun Itä-Vantaalla. Jos yhtään asia kiinnostaa, ota yhteyttä ja keskustellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709