Miksi neitsytmies joka kerta tavatessamme muistuttaa, miten jätin hänet vuosia sitten?
miksi???
emilii..
2
714
Vastaukset
- -mimmi-
Kun ne neitsyet muistaa ainoastaan heitä kohtaan tehdyt vääryydset, ei koskaan sitä
mitä itse ovat tehneet.
Exä on neitsyt ja jaksoi aina riidan tullen vetää esiin kaikki aiemmat loukkaukset.
Ja siitä sitä riitti puhetta.
SIks toisekseesn neitsyt loukkaantuu jo kahdesta "väärin" sanotusta sanasta ja on näin ollen
oikeutettu pitämään mykkäloulua useita viikkoja.
Sinä joudut lopulta pyytämään anteeksi (vaikka et olisi mielestäsi mitään tehnytkään)
turha odottaa sitä häneltä, koska hänhän on aina oikeassa.
Hyvä kun jätit. - keiju leenu
jos ei ole päässyt yli susta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712