Kuuntelin ihan rauhassa musiikkia ja sitten yht`äkkiä kone sekosi ja nyt se ei enää mene kunnolla päälle kun se jää siihen vika ilmoittukseen jossa on vaihtoehtoina:
vikasietotila,
vikasietotila ja verkkotoiminnot,
Vikasietotolan komentorivi,
Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)
Siis nämä tulee kun laitan koneen päälle... Kyseessä on Acerin miniläppäri jossa on käyttöjärjestelmänä Windows XP...
Auttakaa!!!
19
245
Vastaukset
- auttakaa
vastakaa nyt pliis!
- på¨'äöpå¨'äöpå
läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.
- auttakaa
på¨'äöpå¨'äöpå kirjoitti:
läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.
Lähtee se tohon saakka...
Kokeile vikasietotilaa vaihtoehtoa ja sammuta kone sitten käynnistävalikosta.
- auttakaa
se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D
- auttakaa
auttakaa kirjoitti:
se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D
tai siis se menee taa siihen:
vikasietotila,
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut) - dghfjg
auttakaa kirjoitti:
tai siis se menee taa siihen:
vikasietotila,
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa
- auttakaa
dghfjg kirjoitti:
noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa
siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?
- kjbjkbjkb
auttakaa kirjoitti:
siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?
sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..
- kjl¨¨
kjbjkbjkb kirjoitti:
sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..
vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema
- auttakaa...?
kjbjkbjkb kirjoitti:
ok eli kuva ym. häviävät...?
- auttakaa
kjl¨¨ kirjoitti:
vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema
ei auta mitä tahansa painaan niistä se palaa alkuun... eikä tässä oo levy asemaa... Kun tä on miniläppäri Acer One
- mixu14
kjbjkbjkb kirjoitti:
se on alt f10
- hffhfhhffh
mixu14 kirjoitti:
se on alt f10
ja on siellä kovalevy..
- hkjhjhjhj
hffhfhhffh kirjoitti:
ja on siellä kovalevy..
voithan soittaa ihan tännekin http://www.acer.fi/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=fi&ctx2.c2att1=7&CountryISOCtxParam=FI&ctx1.att21k=1&CRC=4013396040
- auttakaa...?
hffhfhhffh kirjoitti:
ja on siellä kovalevy..
siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?
- tooprroo
auttakaa...? kirjoitti:
siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?
siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.
- auttakaa....
tooprroo kirjoitti:
siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.
Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D
- fjfjjfjfjf
auttakaa.... kirjoitti:
Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D
soititko jo asiakastukeen? siellä kyllä sää neuvon, jos sillä vielä takuu niin kyllä ne jotain tekee että ssat pelastettua kuvat yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816