Auttakaa!!!

Auttakaa

Kuuntelin ihan rauhassa musiikkia ja sitten yht`äkkiä kone sekosi ja nyt se ei enää mene kunnolla päälle kun se jää siihen vika ilmoittukseen jossa on vaihtoehtoina:
vikasietotila,
vikasietotila ja verkkotoiminnot,
Vikasietotolan komentorivi,
Viimeisin toimiva kokoopano , (olen koittanut)
Normaali Windowsin käynnistys (olen koittanut)
Siis nämä tulee kun laitan koneen päälle... Kyseessä on Acerin miniläppäri jossa on käyttöjärjestelmänä Windows XP...

19

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa

vastakaa nyt pliis!

• på¨'äöpå¨'äöpå

läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.

• auttakaa
        på¨'äöpå¨'äöpå kirjoitti:

läheekö se päälle ollenkaan? jos niin sammuta se oikein.

Lähtee se tohon saakka...

• Kokeile vikasietotilaa vaihtoehtoa ja sammuta kone sitten käynnistävalikosta.

• auttakaa

se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D

• auttakaa
        auttakaa kirjoitti:

se ei autta kun se palaa sit sen jälkeen alkuun...:D

tai siis se menee taa siihen:
        vikasietotila,

• dghfjg
        auttakaa kirjoitti:

tai siis se menee taa siihen:
        vikasietotila,

noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa

• auttakaa
        dghfjg kirjoitti:

noh recovery kansiosta sitten korjailet vikatilassa

siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?

• kjbjkbjkb
        auttakaa kirjoitti:

siis kone aukeaa tohon kohtaa niin miten pää sen recovery... ja mikä se on...?

sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..

• kjl¨¨
        kjbjkbjkb kirjoitti:

sillä voi korjata virheet käyttöjärjestelmässä. mutta sun tilanteessa voi hätäpalautus olla paikallaan eli jotain f:nappia "olisko f11" painelet kun käynnistät koneen, se laittaa sen koneen tehdasasetuksille ja kaikki muu sitten katoaa koneelta lataukset yms..

vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema

• auttakaa...?
        kjbjkbjkb kirjoitti:

ok eli kuva ym. häviävät...?

• auttakaa
        kjl¨¨ kirjoitti:

vikasietotila. koita nyt avata ensin tossa. recoveryn löydät sieltä olisko se nyt sulla d:asema

ei auta mitä tahansa painaan niistä se palaa alkuun... eikä tässä oo levy asemaa... Kun tä on miniläppäri Acer One

• mixu14
        kjbjkbjkb kirjoitti:

se on alt f10

• hffhfhhffh
        mixu14 kirjoitti:

se on alt f10

ja on siellä kovalevy..

• hkjhjhjhj

• auttakaa...?
        hffhfhhffh kirjoitti:

ja on siellä kovalevy..

siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?

• tooprroo
        auttakaa...? kirjoitti:

siis mitä tarkoitta: ja on seillä kavalevy... ei paljon auttanut...?

siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.

• auttakaa....
        tooprroo kirjoitti:

siis kun sanoit ettei ole cd-asemaa.. mutta kovalevy on, se on se jonne tallennat kaikki.

Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D

• fjfjjfjfjf
        auttakaa.... kirjoitti:

Mut se ei auta kun se ei mene enenpää auki... niin ekä ne säily(kuvat ym.) jos laitaa takas tehdasastuksiin...:D

soititko jo asiakastukeen? siellä kyllä sää neuvon, jos sillä vielä takuu niin kyllä ne jotain tekee että ssat pelastettua kuvat yms..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe