Pitääkö akku aina irroittaa, jos autoa hitsataan, helmojakin tai oven alareunoja?
Pitääkö akku ottaa pois
9
617
Vastaukset
- --.-.-,-----.
otin irti kun hitsasin vanhaa mazdaa pohjasta,eipä ainakaan laturi hajonnut.
- 9877654
ota kaapelit irti kun hitsaat autoa. se on sellainen asia joka kannattaa tehdä aina autoa hitsatessa.
- JanneK_69
Lukuisia katiskoja on tullut hitsattua ilman akun irrotusta, eikä mitään ole mennyt rikki.
- PLOLIISI
AINA KENGÄT IRTI AKUSTA KUN HITSAAT!PALOVAARA!
- .........
Mikä palovaara muka
- frangröbba
......... kirjoitti:
Mikä palovaara muka
ei palovaaraa tai no voi ollakin kun laturi ei tykkää hyvää
- kerran,
unohtui akun kaapelit paikoilleen, laturi ei tykännyt siitä.
- rengasventtiili
tarvitse nykyautoista mitään kaapeleita ottaa pois akusta..
Ja sitäpaitsi, jos menet irroittamaan..Saat ohjelmoida niitten tietokoneet uudelleen merkkikorjaamossa..- akusta virtaa
hitsattava jossa on tietokone, minä kun kuvittelin että oli kyse -80 luvun tojoitista ja voortiloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690