Olen huomannut, että jouskari miehillä on jonkinlainen johtamistarve, melkein voisi sanoa et pätemisen tarve esim. ihan arkipäiväisistä asioista keskustellessa. Odottaako hän haastetta, että pääsee väittelemään/puolustaan omaa mielipidettä vai onko parempi hänen antaa selittää omia ja myötäillä häntä?
Myötäillä vai ei
tell me
1
760
Vastaukset
- Paljon touhua.
On parempi myötäillä häntä. Hän ei voi itselleen mitään, eikä aivoilleen. Ei hän haasteita odota, hän on itse haaste. Jousimies kaikkien pomojen pomo - käy kaupat, valmista ruoka, siivoa,pese ikkunat, kuuraa, tee remontit, pese pyykit, huolla auto, nyt mennään tänne tuonne, sitten sinne. Levottomuus on kaiken kattavaa. Kaikki edellämainittu erityisesti naisJousimieheltä, yhtälailla mieheltä, naisJousimies ollut pitkään ilman miestä edellisen lähdettyä lipettiin kymmenen vuoden suhteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784