otin digikameralla videon pätkän,tallensin sen läppärille,picasa,ja lähetin sen Englantiin sähköpostin(hotmail) liitteenä,mut tuli vastaus ,ei saanu auki,voinko sen videon minä muuttaa johonkin toiseen muotoon tms,että vastaanottaja voisi sen katsoa vai puuttuuko hältä joku ohjelma?Selkeistä neuvoista kiitän jo etukäteen!!
Mummi pulassa
14
832
Vastaukset
Minkä merkkinen / malline kamera?
- mummi63
on digi camera, tarkennan minä kyllä näen videopätkän itse ,mutta se kelle lähetin sähköpostin liitteenä sanoi ettei saa sitä auki.
- MOV.
tiedosto sen saa quisk timellä näkyyn tai vlc playerilla
- muuttaa
vaikka aviksi http://www.download.fi/audio_video/nettivideon_tallennus/vdownloader.cfm
tuo on vielä ilmainen seuraava ......217 tekee mainos bannerin mutta tuo ei tee,, - Tarkku Hetti
se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time
- Joku...-
Tarkku Hetti kirjoitti:
se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time
Lause aloitetaan isolla kirjaimella, jos kerran nuo merkitsee.
muuttaa mihinkään, jos vastaanottajalla on ladattuna normaalit koodekit ja ohjelmat. Esim. mov on varsin yleinen tiedostomuoto ja toki se pitää auki saada jos meinaa tietokonetta käyttää.
- pätkimällä
heikkotehoisessa koneessa (XP),, VLC toistaa parhaiten ainakin mulla tuota MOV tiedostoo
seiskassa tehokkaammassa koneessa mediaPlauerikin
Kyllä Windows MediaPlayer toistaa mpeg-4.
Voi olla että video ei aukea suoraan liitteestä klikkaamalla, vaan liite täytyy ensin tallentaa levylle.- faarikka
Ettei vika vaan olisi Picasa-jutussa:koitin "Mummin" menetelmää (liekö sittenkään ihan sama) ja sain videosta vaivaiset 20 kilotavua perille-alk.20 000kt ja jpg-kuvana.-Paljonko tuli Englantiin? Pitäisikö tallentaa koneen levylle ja siitä liittää-?
- freeee
Ilmaisella format factorylla video wmv muotoon niin pystyy katsomaan videota.
- suomimummo
lähetettyjä kuvia ei saa noin vain auki, ellei kopioi eli imuroi itselleen ensin tätä Picasso -ohjelmaa, johon omaan koneeni ohjelmoidut ohjelmat eivät luota. Onko Picasso joku sellainen ohjelma, jota ei pidetä luotettavana, on kysymys, jota itse en voi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796