Mummi pulassa

mummi63

otin digikameralla videon pätkän,tallensin sen läppärille,picasa,ja lähetin sen Englantiin sähköpostin(hotmail) liitteenä,mut tuli vastaus ,ei saanu auki,voinko sen videon minä muuttaa johonkin toiseen muotoon tms,että vastaanottaja voisi sen katsoa vai puuttuuko hältä joku ohjelma?Selkeistä neuvoista kiitän jo etukäteen!!

14

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Minkä merkkinen / malline kamera?

• mummi63

on digi camera, tarkennan minä kyllä näen videopätkän itse ,mutta se kelle lähetin sähköpostin liitteenä sanoi ettei saa sitä auki.

• MOV.

tiedosto sen saa quisk timellä näkyyn tai vlc playerilla

• muuttaa

• Tarkku Hetti

se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time

• Joku...-
        Tarkku Hetti kirjoitti:

se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time

Lause aloitetaan isolla kirjaimella, jos kerran nuo merkitsee.

• muuttaa mihinkään, jos vastaanottajalla on ladattuna normaalit koodekit ja ohjelmat. Esim. mov on varsin yleinen tiedostomuoto ja toki se pitää auki saada jos meinaa tietokonetta käyttää.

• VLC Playerilla aukeaa melkein kaikki ja ainakin sen on syytä olla joka koneella.

• pätkimällä

heikkotehoisessa koneessa (XP),, VLC toistaa parhaiten ainakin mulla tuota MOV tiedostoo

seiskassa tehokkaammassa koneessa mediaPlauerikin

• Kyllä Windows MediaPlayer toistaa mpeg-4.
      Voi olla että video ei aukea suoraan liitteestä klikkaamalla, vaan liite täytyy ensin tallentaa levylle.

• faarikka

Ettei vika vaan olisi Picasa-jutussa:koitin "Mummin" menetelmää (liekö sittenkään ihan sama) ja sain videosta vaivaiset 20 kilotavua perille-alk.20 000kt ja jpg-kuvana.-Paljonko tuli Englantiin? Pitäisikö tallentaa koneen levylle ja siitä liittää-?

• freeee

Ilmaisella format factorylla video wmv muotoon niin pystyy katsomaan videota.

• suomimummo

lähetettyjä kuvia ei saa noin vain auki, ellei kopioi eli imuroi itselleen ensin tätä Picasso -ohjelmaa, johon omaan koneeni ohjelmoidut ohjelmat eivät luota. Onko Picasso joku sellainen ohjelma, jota ei pidetä luotettavana, on kysymys, jota itse en voi tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe