Ateismin oppikirja.

Ryhdyn kirjailijaksi.
Meinaan kirjoittaa Ateismin oppikirjan ja rikastua.
Uskovaisten on pakko ostaa opus jossa ei tietenkään ole mitään tekstiä mutta kun ne ovat niin vakuuttuneita että tällainen oppi on olemassa niin rahaa on pirusti luvassa tällaisella kirjalla ;)

11

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J-la

hihhulit tekevät teorioita noita merkeistä--varsinkin mittoihin esim 666mm ja 66 raamatunkirjoitusten määrä ja pidä mainoslanseersu herätysteltoissa

• Jussi Pussi

.. ei ole oppi.

• Sentakia hihulit juuri ostaisivat tällaisen kirjan.
        Kuka muu ostaisi tyhjiä sivuja olevan opuksen?

• maailmanparantajat

¤¤¤¤

• jv
        zippo100 kirjoitti:

Sentakia hihulit juuri ostaisivat tällaisen kirjan.
        Kuka muu ostaisi tyhjiä sivuja olevan opuksen?

Ateismin ulkopuolisille sivut näyttäytyvät tyhjinä, mutta me ainoan oikean ateismin (AOA-ry) kannattajat oikeassa ateistisessa mielentilassa sivuja tutkiskellessamme löydämme sieltä aina uudelleen ja uudelleen Jullen olemassaolemattomuuden suuren todistuksen. Tosin on olemassa myöskin harhaoppeja ja kaikenlaisia Jullen eksytyksiä oikeasta opista, joten on syytä olla tarkkana. Me AOA:n viikoittasissa maanataikokouksissa aina meditoimme (vastaa rukousta) toivomme, ettei mikään vääränlainen ateismin haara meitä eksyttäisi, eikä varsinkaan uskonto.

• Ja sitten me väiteltäisiin Ateismin oppikirjan "tulkinnoista" :p

• karisma

tuon sivulla 76 15 senttiä ylhäältä ja 7 senttiä vasemmasta laidasat olevan tyhjän alueen?
        Minä näkisin siinä selkeästi valkeuden sillä mustaa on vain sivunumeroissa. :)

• karisma kirjoitti:

tuon sivulla 76 15 senttiä ylhäältä ja 7 senttiä vasemmasta laidasat olevan tyhjän alueen?
        Minä näkisin siinä selkeästi valkeuden sillä mustaa on vain sivunumeroissa. :)

Riippuu ihan missä kirjaa tutkit. Minulla se oli ihan musta ja sivunumeroita ei myöskään näkynyt (pimeässä) mutta vaikeaa sanoa oliko se silloin tyhjä :/ Mutta jos se on tyhjäksi kirjoitettu ja se on Ateismin oppikirjan totuus niin kyllä se pitää uskoa, vaikka pieni epäilys herää kyllä.

• luen kirjastossa

Tämä on testi! Ja seuraa muutama tyhjä sivu! Lopussa: tämä on ateismin viisaus - tyhjää!

En osta kirjaa!

• Mäkin ostan

Kirjaa myydään vain muoviin suljettuna ja kirjastoille niin kovaan hintaan että sinne ei ilmesty luettavaksi.
        Pakko sun vaan on ostaa jos siellä sittenkin olisi sitä tekstiä ;D

• Jos aiot uskovilta nyhtää rahaa, niin ei todellakaan kannata kirjoittaa mitään älyllistä. Kirjoita vain heikkoa logiikkaa lyhyillä iskulauseilla, pari Raamatun jaetta sinne tänne ja muista pommittaa ehdollisella rakkaudella. Sitten joku enkelikuva pari sivun välein, niin saat hyvin täytettä.

Ja jos kirja-ala ei ole noususuhdanteinen, niin tee kuten Eric Cartman - kopioi rakkauslauluja ja korvaa sanoja Jeesuksilla ja Jumalilla. Esim. Celine Dionin "I want you to need me":

I want Jesus to be the face I see when I close my eyes
      I want Jesus to be the touch I need every single night
      I want Jesus to be my fantasy
      And be my reality
      And everything between

Alkuperäinen oli:
      I want to be the face you see when you close your eyes
      I want to be the touch you need every single night
      I want to be your fantasy
      And be your reality
      And everything between

Uskovat ovat niin pirun typeriä etteivät he huomaa mitään ja vaikka huomaisivat, niin ei se heitä kiinnosta kaikkien kiksien parissa. He ovat suurimpia hedonisteja - jos jokin tuntuu hyvältä, sen on pakko oltava oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe