Listatkaa elokuvia joissa olisi siis sirkus / klovneja / vampyyrejä ym.
Olen nähnyt siis jo twilightin, V niin kuin verikosto ja Cirque du Freak The Vampires (todella hyvä!).
Listaa tulemaan, ja MIELELLÄÄN EI 10 VUOTTA VANHEMPIA-
Elokuvia joissa sirkus, klovnea, vampyyrejä...?
3
475
Vastaukset
- hjgjgjhg
up..
- ainakin tässä leffas
-Mirrormask
Joka kertoo tytöstä joka haluaa karata sirkuksesta. Gaimanilla on täs leffas myös näppinsä pelissä, joka näkyy joissain määrin kyl leffan tyylissä. Leffa on vähän sellainen oddworld, fantasiaa..
-Tulennielijä,
en muista vuotta, mut siinä onkin jonkin verran "sirkusta/tulimanipulaatiota". Suomalainen leffa.
-Van Helsing,
Oisko siinä ollut kohtaus, missä on lentävää/keinutrapetsia tekevii animoituja hahmoja.. tai jottain..
Tai sit muistan leffan väärin.
-Yamakasi,
Oikeastaan siinä on parkouria ja freerunning meininkiä..Ranskalainen "urbaanikulttuuri" leffa.
Uskoisin et toi Mirrormask olis jotain sellaista mitä haet, jos miettii noita muita hakusanoja.. - Ghost Rainer in the
Stephen Kingin "Se". Siinä on aika ilkee klovni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764