Dieselhuolto? kunnollinen...

sadkjldkjal

Nyt lähtee riisseli veneestä perusteelliseen kunnostukseen. Mulla sattuu oleen sellanen joka kestää myös biodieseliä, joten ehkä tällä ajelee vielä 10 vuoden päästäkin jollain leväpohjaisella polttoaineella ;), toisin kuin näillä moterneilla ns. vähäpäästöisillä. Sain yhden tarjouksen n.4000€, joka sisälsi kaikki laakerit pumput ym. uutuudet sekä kahden vuoden takuun. Olisiko teillä tietoa missä dieselremppa kannatta teettää oikeesti, vai teettääkkö ollenkaan. Uusi kone maksaa sen 9000 € akselit ja potkurit ym... Piruuttaan en kerro mistä tarjouksen sain. Hahaahaa!

7

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • besswiss

Vai on vanha savuttaja tulevaisuuden kone ? -> poijunpainoksi.

• äsltga

remppa kannattaa teettää ko. laitteiden korjaukseen erikoistuneessa korjaamossa esim. Tammer diesel.
      Hinnasta on vaikea sanoa, kun ei tiedä onko koneesi pieni vai suuri ja miten helposti irtoaa ja liikkuu korjaamolle. Sijaintikin vaikuttaa hintaan.

Yleensä korjaus kannttaa jos olet muuten tyytyväinen veneeseen ja aiot pitää sitä, sekä kone on muuten sopiva.

• Diesel-asiantuntija

Piruuttaan en kerro, mistä.

• MINÄ ITE(he)

Saa mitä tilaa.....

• yksi jo mainitsi koneen koon, pelkät palikat esim. Volvon kutvoseen maksaa 5000e, joten jos joku tekee rempan tohon hintaan niin "lyö äkkiä kiinni"...............Kiinalaisia pikkukoneita saa 2000e joten onpa kallis remppa

• sadkjldkjal

2,4 litranen fordson. Ei mitään järkee sinänsä, mutta tämä on Kulttuuriteko ja rakastan tätä masinaa...

• kakkakalsari
        sadkjldkjal kirjoitti:

2,4 litranen fordson. Ei mitään järkee sinänsä, mutta tämä on Kulttuuriteko ja rakastan tätä masinaa...

Mä tarjoan samansisältöisen remontin 3 tonnilla eli säästät 25%. Mutta en kerro missä.
        Vituttaa varmaan sinua kun joudut maksamaan tonnin liikaa, sillä rahalla olisit ostanut uudet kalsarit loppuiäksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe