Mitä täällä tapahtuu?

Kössönöm

Ovarko uskikset vaipuneet jo noin alas? Mitä teitä reikäpäitä oikein innostaa häiriköimään täällä?

10

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi palata asiaan taas aamulla kun trolliviestit on siivottu pois. Hyviä öitä!

• Uskonnon harrastusta taitaa olla.
      Esittelevät kait niitä jumalan todistavia juttujaan.

• ihailkaamme

Eipä täällä tapahdu mitään muuta, kuin että kristityt näyttävät meille uskonsa kauneuden.

Koska he eivät voi enää polttaa meitä laillisesti rovioilla (vaikka mieli niin tekisi), niin he
      näyttävät tämän rakkauden uskontonsa sanoman meille muilla tavoilla.

Ja sehän tässä on kaikkein surkuhupaisinta, että oikeastaan he eivät voisi tehdä mitään
      parempaa mainosta ateismin puolesta ja mitään pahempaa mainosta kristinuskoa vastaan.
      Tämä mitä he täällä tekevät näyttäessään meille sen kristittyjen oikean karvan ja sen
      kuuluisan "suvaitsevaisuuden" kertoo kaiken mitä kristinuskosta tarvitsee ikinä tietää.

Mutta onneksemme he ovat niin läpeensä tyhmiä debiilejä, etteivät edes kykene tajuamaan
      mitä he teoillaan saavat aikaiseksi. Omaa oksaansa sahaavat vimmatulla innolla ja me vain
      nauramme räkäisesti ja seuraamme oksan katkeamista...

• Kössönöm

Minä menen kyllä nyt nukkumaan kissan kainaloon, kun tuo silminnäkijä-ohjelmakin aiheutti päänsäryn. Jos en kirjoita huomenna eiku tänään, niin olen kuollut. Ei kannata kaipailla. Heippatirallaa vaan kaikille. Ja konnalle terkkuja.

• salasanaa

häirikköpennut, joilla ei ole oikeita harrastuksia, haluavat ärsyttää muitakin kun oma olo on niin hirmu paska. terrorisoivat foorumeita, varastelevat salasanoja jne. pitäisi katkoa sormet rangaistukseksi tuollaisilta.

'Lista jolta löytyvät kymmenientuhansien ihmisten nimet, käyttäjätunnukset ja salasanat kiersi maanantaina verkossa.

Iltalehden tietojen mukaan yli 120 000 nimeen yhdistettävää suomalaista käyttäjätunnusta ja salasanaa päätyi vääriin käsiin maanantaina. Nimen, käyttäjätunnuksen ja salasanan lisäksi listalta löytyy myös jokaisen tunnuksen sähköpostiosoite. Joukossa on muun muassa useiden poliisien tietoja, sekä eduskunnan osoitteita.

Listalta löytyviä nimiä, tunnuksia ja osoitteita on hankittu luvatta ainakin tietovisailusivusto Älypää.com:n käyttäjärekisteristä. Tietomurron tekijät laittoivat valtavan listan saataville kuvafoorumi Kuvalauta.fi:n kautta, joka suljettiin kokonaan maanantai-iltana. Myöhemmin illalla myös Älypää-sivusto suljettiin.

Myöhään maanantai-iltana lista oli julkisesti saatavilla vielä ainakin ulkomaisilla verkkosivuilla.

Suomalaisilla keskustelusivustoilla käyttäjät kertoivat kokeilleensa jo vieraiden ihmisten tunnuksia tunnettuihin sähköpostipalveluihin. Monilla tunnuksilla sähköpostitilit olivat auenneet.'

• atte 2

röyhtäsyttää

• Ateismim on suuri 0

No miksi et ole ollut sitten meitä valistamassa? Palstan alussa on ohjaus, keskustella ateismista? Mitä ateismissa on sitten keskusteltavaa. Se on usko etttä Jumalaa ja iankaikkisuutta ei ole. Eikö se sitten riitä. mitä asiassa olisi sitten muuta keskusteltavaa, jos juttu on noin yskinkertainen.

Jos täällä keskustellaan on puhuttava elämän rikkauksista uskossa ja Jumalasta ja ne jotka eivät usko alkavat sitten trollailemaan. Ateismissa itsessään riitä mitään keskusteltavaa?

• tiedät kysymättäkin

Ihan sitä samaa kuin ennenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe