Olen menossa pariksi päiväksi Lontooseen. Ohjelmaa on jo melko paljon, mutta haluaisin käydä myös British Museumissa. Aikaa ei siellä olemiseen ole kovin kauan, joten nyt vinkkejä että mitä siellä kannattaa käydä katsomassa. Muumiot varmaan on sellainen kuuluisin juttu, mutta onko muuta sellaista erityistä? En siis ole mistään tietystä aikakaudesta tms. ollut koskaan erityisen kiinnostunut, eli onko siellä jotain "pakko nähdä" -kohteita?
Kiitos!
British museum
ninni7000
2
1304
Vastaukset
- Muse um
Siellä on ihan valtavasti nähtävää. Jos ei tunne esineiden taustoja ei niistä saa paljon irti.
www.lontoo.org/nahtavyydet/british-museum
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690