Savon poika meni isoon kaupunkiin ulkomailla ja ajatteli että NYT sitä kokeillaan maksullista naista.
Hän meni ilotaloon.Katseli kylttejä ovien ulkopuolella....toisessa ovessa luki "VARAKKAILLE HERRASMIEHILLE" ja toisessa "PIENITULOISILLE MIEHILLE".
No mies valitsi tämän pienituloisten oven,koska maksuhan on sitten edullisempi.
Oven avattuaan hän tuli taas kahden oven eteen,toisessa luki että ISOKALUISILLE ja toisessa luki PIENIKALUISILLE.
Siinä mies mietti vaatimattomasti,että hmm...ei tässä nyt kannata kehuskella joten meni varmuuden vuoksi pienikaluisten ovesta.
ja kas kummaa HÄN LÖYSI ITSENSÄ ULKONTA.
Siitä raivostuneena mies paineli ilotalon pitäjän puheille ja valittamaan miksi näin häntä kohdellaan.
Ilotalon pitäjä sanoi tyynesti:"KUULE,jos sinulla ei ole rahaa eikä munaa...niin mitä ihmettä teet täällä?!
bordellissa
23cm
1
1178
Vastaukset
- Kaappo!
Suoraan mustalaiselta kuultua:
Kylään tuli ihmeidentekijä ja kulkiessaan kylänraitilla tämä ihmeidentekijä tapasi sokean, palauttaen tälle näkökyvyn ja iloisena entinen sokea jatkoi entistä optikon ammattinsa harjoittamista.
Romanipoika seurasi ihmeidentekijää ja seuraavaksi tuo ihmemies tapasi raajarikon jolle palautti kävelyn taidon ja riemastuneena raajarikko jatkoi postinjakajan työtään.
Ihmeidentekijä kääntyi sitten mustalaispojan puoleen jolloin poika sanoi kiireesti "Pthyi! Minnuun älä kuule koske, minä oon sairaseläkkeellä"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764