osoittaa varsinaista väinpitämyyttä omaa terveyttä kohtaan. keuhkosyövästä selviää hengissä 3% ja 90 % keuhkosyövän saaneista on tupaitsijoita. Ja jos ei itse tupakoi mutta joku muu taloudessa tupakoi on 30% suurempi todennäköisyys sairastua keuhkosöypään kuin kokonaan savuttomassa kodissa asuva.miksi ateistit ovat niin idiootteja on ehdoin tahdoin tuhoavat terveytensä ja vielä haisevat herveälle kun tupakoivat. Kadulla tupakointi on hyvin epäkohteliasta se haisee hirvittävälle
miksi ateistit tupakoivat
77
352
Vastaukset
"miksi ateistit tupakoivat"
Varmaankin ihan samoista syistä kuin uskovatkin tupakoivat.- oli hyvin
yleistä, että kristityt - lähes 100% - tupakoivat ja ei tuo ollut vierasta papeillekaan.
- Näin voisi olla!
No jos olisin ateisti, sama olsi luolla vaikka nuorena. Eihän heillä ole menetettävänä kuin korkeintaan muutama kymmenen vuotta evoluution satunnaisesta oikustaan. Jos ei kärsimys maistu sairastuttuaa, voi tehdä vaikka itsemurhan!
- karisma
Ei mulla ole mikään kiire nuorena kuolla. Tämän on se ainoa elämä, joka minulla on.
Mistä helvetistä sä tollasta tuubaa keksit? Paremmin kristityllähän se kiire on sinne taivaaseen päästä.
Sun argumentit on niin kestämättömiä jo totaalisen vääriä ettei niihin viitsi tämän enenpää edes puuttua.
Koita järkiintyä ja saa ÄO isommaksi kuin kengän numero niin voidaan jutella aiheesta enemmän. - pepe57
Nehän pääsee taivaaseen vaan nopeammin. Mutta, mutta . Propleema on se kun vanhoillislestadiolainen saa vetää röökiä (kait ne polttaa taivaassakin Esko. köh, köh), mutta esim helluntailainen ei saa. Ja todisteet molempiin väittämiin löytyy samasta raamatusta. Eskon sielunkumppanit käy kait taivaassa heittään ämpärin vettä lestadiolaiskessuttelioiden päälle.
Tuohon on tosi vaikea vastata, koska olen ateisti mutta en tupakoi. Miksi sinä luulet että kaikki ateistit tupakoivat? Tai kääntäen, miksi luulet että vain ateistit, mutta ei esimerkiksi uskovat, tupakoivat?
- Esko .
http://www.reuters.com/article/idUSTRE6174DN20100208
Those who went to religious services, otherwise prayed or meditated, or were highly spiritual were more likely to be obese, and less likely to smoke. Esko . kirjoitti:
Those who went to religious services, otherwise prayed or meditated, or were highly spiritual were more likely to be obese, and less likely to smoke.Ateismi tarkoittaa epäuskoa jumaliin. Uskominen jumaliin määräytyy uskon mukaan, ei sen mukaan ottaako osaa jumalanpalveluksiin, rukoileeko tai meditoiko tai onko erittäin hengellinen.
Ja kuten huomaat, on tuossa kyse todennäköisyyksistä, ei siitä, että ateistit tupakoivat ja uskovat eivät.Esko . kirjoitti:
Those who went to religious services, otherwise prayed or meditated, or were highly spiritual were more likely to be obese, and less likely to smoke.Miksi uskovaiset ja hengelliset ovat läskejä?
Se on vaarallista terveydelle ja oksettavan näköistä kun lyllertävät kadulla vastaan.- ...
belial_666 kirjoitti:
Miksi uskovaiset ja hengelliset ovat läskejä?
Se on vaarallista terveydelle ja oksettavan näköistä kun lyllertävät kadulla vastaan.älä muuta viserrä
- Esko .
Esko . kirjoitti:
Those who went to religious services, otherwise prayed or meditated, or were highly spiritual were more likely to be obese, and less likely to smoke.Hän aikoo pakottaa minun pois palstalta.
- ...
Esko . kirjoitti:
Hän aikoo pakottaa minun pois palstalta.
miksi valehtelet?
- Esko .
... kirjoitti:
miksi valehtelet?
Valheilla en voi saavuttaa mitään. Mitä minä voittaisin tässä sähläämisessä? On selvää, että se on nikilleni epäedullista. Ajattele sitä.
- ...
Esko . kirjoitti:
Valheilla en voi saavuttaa mitään. Mitä minä voittaisin tässä sähläämisessä? On selvää, että se on nikilleni epäedullista. Ajattele sitä.
Mitä minä voittaisin tässä sähläämisessä?
miksi et rekisteröi sitä nimerkkiä? vaikka eskopiste ? - Esko .
... kirjoitti:
Mitä minä voittaisin tässä sähläämisessä?
miksi et rekisteröi sitä nimerkkiä? vaikka eskopiste ?ei ole suojella minua. Minun henkilötietoni eivät ole suojattuja siellä. Se on ollut syynä.
- asdfg112
... kirjoitti:
älä muuta viserrä
Niimpä !!
- ...
Esko . kirjoitti:
ei ole suojella minua. Minun henkilötietoni eivät ole suojattuja siellä. Se on ollut syynä.
kuka käskee laittamaan oikeat henkilötiedot rekistöröityessä ? Laitat vaikka
Aku Ankka ,Paratiisitie 12, Ankkalinna 12345
minä en ainakaan koskaan laita oikeita tietoja nettiin ellei ole jostain virallisesta kyse - Tähtis 98
ertert kirjoitti:
Ateismi tarkoittaa epäuskoa jumaliin. Uskominen jumaliin määräytyy uskon mukaan, ei sen mukaan ottaako osaa jumalanpalveluksiin, rukoileeko tai meditoiko tai onko erittäin hengellinen.
Ja kuten huomaat, on tuossa kyse todennäköisyyksistä, ei siitä, että ateistit tupakoivat ja uskovat eivät.tarkoittaakin epäuskoa, ei siis enää uskon puutetta?
Ja mitä ajat takaa tällä "...on tuossa kyse todennäköisyyksistä" Siis mistä todennäköisyyksistä? - Esko .
... kirjoitti:
kuka käskee laittamaan oikeat henkilötiedot rekistöröityessä ? Laitat vaikka
Aku Ankka ,Paratiisitie 12, Ankkalinna 12345
minä en ainakaan koskaan laita oikeita tietoja nettiin ellei ole jostain virallisesta kyseAvasin ketjun rehellisyydestä. Kirjoita siihen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8951342 - ....
Esko . kirjoitti:
Avasin ketjun rehellisyydestä. Kirjoita siihen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8951342millä tavalla kuvittelet olevasi rehellisempi kun esiinnyt rekisteröimättömällä nimimerkillä ?
- Esko .
.... kirjoitti:
millä tavalla kuvittelet olevasi rehellisempi kun esiinnyt rekisteröimättömällä nimimerkillä ?
Se on aina hyväksytty netissä. Onko sinulla jotain vastaan sanottavaa?
Tähtis 98 kirjoitti:
tarkoittaakin epäuskoa, ei siis enää uskon puutetta?
Ja mitä ajat takaa tällä "...on tuossa kyse todennäköisyyksistä" Siis mistä todennäköisyyksistä?"tarkoittaakin epäuskoa, ei siis enää uskon puutetta?"
Sama asia.
"Siis mistä todennäköisyyksistä? "
Tupakoinnin todennäköisyydestä.- ...
Esko . kirjoitti:
kenelle olet epärehellinen jos rekisteröit itsesi aku ankkana ja kuka kärsii epärehellisyydestäsi?
aivan yhtä hyväksyttyä kuin aku ankkana rekistöröityminen - Esko .
... kirjoitti:
kenelle olet epärehellinen jos rekisteröit itsesi aku ankkana ja kuka kärsii epärehellisyydestäsi?
aivan yhtä hyväksyttyä kuin aku ankkana rekistöröityminenen käytä ankan nimeä.
- Tähtis 98
ertert kirjoitti:
"tarkoittaakin epäuskoa, ei siis enää uskon puutetta?"
Sama asia.
"Siis mistä todennäköisyyksistä? "
Tupakoinnin todennäköisyydestä.asia?
Usko vai epäusko, usko vai uskon puute.
Täydellinen vai epätäydellinen, täydellinen vai täydellisyyden puute.
Eli mitä tuo etuliite 'epä' tarkoittaa? Tai mitä tuo sana 'puute' tarkoittaa?
Minusta tuo 'puute' kyllä viittaa jonkun konkreettisen asian/ajatuksen puuttumiseen (jostain syystä). Kun taas etuliite 'epä' antaa hivenen enempi liikkumavaraa?
Eli kyse ei ole samasta asiasta!
Ja tupakoinnin todennäköisyys perustunee sitten taas johonkin epämääräiseen todennäköisyyteen, eli epätodennäköisyyteen?? - 342etf
Esko . kirjoitti:
en käytä ankan nimeä.
olet Esko ja keksit vessoja. Ei moisia Eskoja montaa Suomessa ole. Mitähän google sanoo? Et muuten usko kuinka helposti täällä saa kaiveltua henkilöllisyyden esille. Tosin sehän ei rehellistä miestä mitenkään haittaisi.
Tähtis 98 kirjoitti:
asia?
Usko vai epäusko, usko vai uskon puute.
Täydellinen vai epätäydellinen, täydellinen vai täydellisyyden puute.
Eli mitä tuo etuliite 'epä' tarkoittaa? Tai mitä tuo sana 'puute' tarkoittaa?
Minusta tuo 'puute' kyllä viittaa jonkun konkreettisen asian/ajatuksen puuttumiseen (jostain syystä). Kun taas etuliite 'epä' antaa hivenen enempi liikkumavaraa?
Eli kyse ei ole samasta asiasta!
Ja tupakoinnin todennäköisyys perustunee sitten taas johonkin epämääräiseen todennäköisyyteen, eli epätodennäköisyyteen??"Eli kyse ei ole samasta asiasta!"
Kyllä on. Ateismi on sitä, että ei usko jumaliin, on siis epäuskossa jumalien suhteen ja usko jumaliin puuttuu. Koska uskolla on boolean logiikan mukaiset totuusarvot, ovat alkuliite epä- ja puute käytännössä samoja asioita.
"Ja tupakoinnin todennäköisyys perustunee sitten taas johonkin epämääräiseen todennäköisyyteen, eli epätodennäköisyyteen?"
Todennäkösyys on tässä tapauksessa sama kuin tosiarvojen suhteellinen osuus arvojoukosta. Kun valitaan satunnainen alkio arvojoukosta, on se tosi tietyllä todennäköisyydellä.- Tähtis 98
ertert kirjoitti:
"Eli kyse ei ole samasta asiasta!"
Kyllä on. Ateismi on sitä, että ei usko jumaliin, on siis epäuskossa jumalien suhteen ja usko jumaliin puuttuu. Koska uskolla on boolean logiikan mukaiset totuusarvot, ovat alkuliite epä- ja puute käytännössä samoja asioita.
"Ja tupakoinnin todennäköisyys perustunee sitten taas johonkin epämääräiseen todennäköisyyteen, eli epätodennäköisyyteen?"
Todennäkösyys on tässä tapauksessa sama kuin tosiarvojen suhteellinen osuus arvojoukosta. Kun valitaan satunnainen alkio arvojoukosta, on se tosi tietyllä todennäköisyydellä.Maalaisjärki kyllä ohittaa joskus kaikki totuusarvotkin, koska
Täydellinen vai epätäydellinen tai täydellinen vai täydellisyyden puute, ilmentää:
-epätäydellinen on yhtä kuin ihmisen oma kuvitelma omasta epätäydellisyydestään, kuten kuvitelmalla, että on huonompi tai kykenemättömämpi tai alempiarvoinen ihmisenä kuin joku toinen, kun taas
--täydellisyyden puute, konkretisoituu jollakin todellisella puutteella, kuten vaikkapa sokeudella, kuuroudella ymv.
Ja epäusko ja uskon puute, voitaneen soveltaa edellä esitettyyn?!
Tupakoinnoin todennäköisyys:
-epäusko tupakoimattomuuteen vai puute tupakoimattomuudesta
Epäusko tupakoinnin vaaroista ei vaikuta tupakointiin, mutta tupakoinnin puute saattaa aiheuttaa 'syrjintää'! - Esko .
342etf kirjoitti:
olet Esko ja keksit vessoja. Ei moisia Eskoja montaa Suomessa ole. Mitähän google sanoo? Et muuten usko kuinka helposti täällä saa kaiveltua henkilöllisyyden esille. Tosin sehän ei rehellistä miestä mitenkään haittaisi.
.......
Tähtis 98 kirjoitti:
Maalaisjärki kyllä ohittaa joskus kaikki totuusarvotkin, koska
Täydellinen vai epätäydellinen tai täydellinen vai täydellisyyden puute, ilmentää:
-epätäydellinen on yhtä kuin ihmisen oma kuvitelma omasta epätäydellisyydestään, kuten kuvitelmalla, että on huonompi tai kykenemättömämpi tai alempiarvoinen ihmisenä kuin joku toinen, kun taas
--täydellisyyden puute, konkretisoituu jollakin todellisella puutteella, kuten vaikkapa sokeudella, kuuroudella ymv.
Ja epäusko ja uskon puute, voitaneen soveltaa edellä esitettyyn?!
Tupakoinnoin todennäköisyys:
-epäusko tupakoimattomuuteen vai puute tupakoimattomuudesta
Epäusko tupakoinnin vaaroista ei vaikuta tupakointiin, mutta tupakoinnin puute saattaa aiheuttaa 'syrjintää'!"Maalaisjärki kyllä ohittaa joskus kaikki totuusarvotkin"
Ei ohita.
"epätäydellinen on yhtä kuin ihmisen oma kuvitelma omasta epätäydellisyydestään"
Täydellisyys ja usko ovat eri asioita.
"Ja epäusko ja uskon puute, voitaneen soveltaa edellä esitettyyn?"
Ei voida.
"Epäusko tupakoinnin vaaroista ei vaikuta tupakointiin, mutta tupakoinnin puute saattaa aiheuttaa 'syrjintää'!"
Vaara ja epäusko ovat eri asioita. Se, että ei usko Joulupukkiin ei ole sama asia kuin se, mitä uskoo saavansa joululahjaksi.- Esko .
Esko . kirjoitti:
.......
Tiedän, että tyhmyyteni on kateuden aihe monille, mutta voin kertoa, että näin tyhmäksi ei pääse opiskelemalla. Siihen tarvitaan myös tietyt geenit.
- Esko .
Esko . kirjoitti:
Tiedän, että tyhmyyteni on kateuden aihe monille, mutta voin kertoa, että näin tyhmäksi ei pääse opiskelemalla. Siihen tarvitaan myös tietyt geenit.
Ei voi muuta kuin aina huijata, kun on se geeni.
- Tähtis 98
ertert kirjoitti:
"Maalaisjärki kyllä ohittaa joskus kaikki totuusarvotkin"
Ei ohita.
"epätäydellinen on yhtä kuin ihmisen oma kuvitelma omasta epätäydellisyydestään"
Täydellisyys ja usko ovat eri asioita.
"Ja epäusko ja uskon puute, voitaneen soveltaa edellä esitettyyn?"
Ei voida.
"Epäusko tupakoinnin vaaroista ei vaikuta tupakointiin, mutta tupakoinnin puute saattaa aiheuttaa 'syrjintää'!"
Vaara ja epäusko ovat eri asioita. Se, että ei usko Joulupukkiin ei ole sama asia kuin se, mitä uskoo saavansa joululahjaksi.Ei, vaan leikittelyä sanojen sisällöllisellä merkityksellä!
Ja sanoilla 'epäusko' kautta 'uskon puute on ero, hiuksenhieno ero.
Epäusko voi iskeä kesken yrittämisen, mutta uskon puuttuminen estää kaiken yrittämisenkin!
Eskopiste, perkeles...
Kukaan muuhan ei tietenkään tupakoi kuin ateistit.
Mee istuun sinne paskahuusiis niin ei tarvi kitistä tupakankärystä.
PS. En polta röökiä, en ole ikinä polttanut.- Esko .
Minä en ole tuota kirjoittanut.
- Esko .
belial_666 kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
asiaa islam palstalle. Tämän tekijäksi luulen nimimerkki Aabrahamia, joka on sotkenut islam palstaa noin 7 vuoden ajan. Pitkällä ajalla hänen tapansa on tullut tunnetuiksi. Minulla on myös omat tapani. Pyrin olemaan asiallinen.
Tuo aloitus on väärällä palstalla vain siksi, että minä olen kirjoittanut täällä. Kyllä hän muuten löytäisi oikean palstan. Hän on 100% trolli. Näet kai, että asia on väärin? Esko . kirjoitti:
asiaa islam palstalle. Tämän tekijäksi luulen nimimerkki Aabrahamia, joka on sotkenut islam palstaa noin 7 vuoden ajan. Pitkällä ajalla hänen tapansa on tullut tunnetuiksi. Minulla on myös omat tapani. Pyrin olemaan asiallinen.
Tuo aloitus on väärällä palstalla vain siksi, että minä olen kirjoittanut täällä. Kyllä hän muuten löytäisi oikean palstan. Hän on 100% trolli. Näet kai, että asia on väärin?Näen vain, että sinulla viiraa päässä ja foliopiposi on rikki.
Tämä on sitäpaitsi ateismi-palsta, ei islam-palsta.- ...
Esko . kirjoitti:
Tuo aloitus on väärällä palstalla vain siksi, että minä olen kirjoittanut täällä. Kyllä hän muuten löytäisi oikean palstan. Hän on 100% trolli. Näet kai, että asia on väärin?tämä ole mikään islam palsta kuinka paljon olet ottanut jo tähän mennessä
- ...
aika naurettavaa käytöstä ensiksi kirjoittaa ateisteja hervaavan tekstin ja sitten väittää että ei sitä ole kirjoittanut
- Esko .
... kirjoitti:
tämä ole mikään islam palsta kuinka paljon olet ottanut jo tähän mennessä
Piti kirjoittaa ateismi palstalle.
- Esko .
... kirjoitti:
aika naurettavaa käytöstä ensiksi kirjoittaa ateisteja hervaavan tekstin ja sitten väittää että ei sitä ole kirjoittanut
ymmärtää, että se on minuun kohdistettu hyökkäys. Hän käyttää minun nikkiäni pilatakseen minun nikkini.
Normaali nikinvarkaus. Hän on tehnyt satoja näitä hyökkäyksiä. Saman voi tietysti tehdä monikin minun vastustajani. Otetaan nyt rauhallisesti. Voin minä kadotakin tältä palstalta. Ei se ole vaikeaa. - ...
Esko . kirjoitti:
ymmärtää, että se on minuun kohdistettu hyökkäys. Hän käyttää minun nikkiäni pilatakseen minun nikkini.
Normaali nikinvarkaus. Hän on tehnyt satoja näitä hyökkäyksiä. Saman voi tietysti tehdä monikin minun vastustajani. Otetaan nyt rauhallisesti. Voin minä kadotakin tältä palstalta. Ei se ole vaikeaa.no miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi sitten ?
- Esko .
... kirjoitti:
no miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi sitten ?
useita kertoja. Islam palstalla kirjoittaessani se oli varteenotettava uhkaus. Heillä on myös pitkä muisti.
Ruotsalaiset Muhammed kuvien piirtäjät pakoilevat yhä tappajia. Poliisien resursseja käytetään tällaiseen humpuukiin. Esko . kirjoitti:
useita kertoja. Islam palstalla kirjoittaessani se oli varteenotettava uhkaus. Heillä on myös pitkä muisti.
Ruotsalaiset Muhammed kuvien piirtäjät pakoilevat yhä tappajia. Poliisien resursseja käytetään tällaiseen humpuukiin.Kannattaisiko käyttäytyä silleen ettei kukaa uhkaa tappaa?
- Esko .
missxcessive kirjoitti:
Kannattaisiko käyttäytyä silleen ettei kukaa uhkaa tappaa?
on uhattu tappaa ja keitä on tapettu? Mieti vähän mistä syistä on uhattu.
- J-la
Esko . kirjoitti:
.
Esko . kirjoitti:
"Tiedätkö kaikki ketä on uhattu tappaa ja keitä on tapettu? Mieti vähän mistä syistä on uhattu."
Oman kertomiksesi mukaan sinut ainakin on uhattu tappaa (en tiedä uskonko vai en) Enkä voi tietää syytä miksi on uhattu, sen tiedän että kun jotain uhataan silloin on jossain asiassa menty liian pitkälle ja uhkaaja on ärsyyntynyt ja provosoitunut siinä määrin että uhkaa. Siksi sanoin että kannattaisiko käyttäytyä niin ettei tällaista pääsisi tapahtumaan.- Esko .
missxcessive kirjoitti:
"Tiedätkö kaikki ketä on uhattu tappaa ja keitä on tapettu? Mieti vähän mistä syistä on uhattu."
Oman kertomiksesi mukaan sinut ainakin on uhattu tappaa (en tiedä uskonko vai en) Enkä voi tietää syytä miksi on uhattu, sen tiedän että kun jotain uhataan silloin on jossain asiassa menty liian pitkälle ja uhkaaja on ärsyyntynyt ja provosoitunut siinä määrin että uhkaa. Siksi sanoin että kannattaisiko käyttäytyä niin ettei tällaista pääsisi tapahtumaan.näistä asioista mitään. Jos haluat tietää enemmän, kysy islam palstalla.
- Sisterinna
huume on aina pakoa todellisuudesta, tai se on senhetkisestä tilanteesta irrottautumista,
tuhoavan huumeen käyttö on myös osoitus suhteesta omaan elämään, ja lopulta mittari sen kunnioittamiseen - Hannukkas
tupakoivat koska he tarvitsevat huumeita siihen että he voivat irtautua todellisuudesta nimittäin Jumalan Sanasta. Tupakka turmelee ateistien aivot ja He eivät kuule Jumalan sanaa
- karisma
Jos tupakointi oikeasti vieraannuttaisi jumalan sanasa niin minäkin ja moni muukin varmaan tupakoisi mutta ehkäpä tupakointi saakin aikaan juuri niitä harhoja jumalan sanasta ja siksi niin moni uskovainen tupakoi.
- beenthere
En minä tupakoi. Päinvastoin kannustan muitakin lopettamaan sellaisen tyhmän tavan.
Mistä sait päähäsi, että erityisesti ateistit tupakoivat?- Esko .
se oli. En ole kirjoittanut tuota.
- Jani Hki
ja viettävät muutenkin moraalittomampaa elämää kuin uskovaiset.
Tämä on yksi syy miksi ns. tapakristityt haluavat kuulua kirkkoon ja tehdä ateisteihin pesäeroa.
Niin minäkin. Jani Hki kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi ns. tapakristityt haluavat kuulua kirkkoon ja tehdä ateisteihin pesäeroa.
Niin minäkin.Kenen moraalista sinä nyt puhut?
- beenthere
Jani Hki kirjoitti:
Niin minäkin.Laitapa jotain lähdettä luulojesi tueksi. Kaikki minun tuntemani tupakoitsijat ovat ns. tapakristittyjä.
- Jani Hki
belial_666 kirjoitti:
Kenen moraalista sinä nyt puhut?
Oletko nyt ihan viisas.
Juurihan totesin että ateistit viettävät moraalittomampaa elämää kuin uskovat. - ...
beenthere kirjoitti:
Laitapa jotain lähdettä luulojesi tueksi. Kaikki minun tuntemani tupakoitsijat ovat ns. tapakristittyjä.
tuollahan se esko . jo sanoi lähteen
Those who went to religious services, otherwise prayed or meditated, or were highly spiritual were more likely to be obese, and less likely to smoke.
uskovaiset on läskempejä ja ateistit tupakoivat enemmän Jani Hki kirjoitti:
Oletko nyt ihan viisas.
Juurihan totesin että ateistit viettävät moraalittomampaa elämää kuin uskovat.Ja minä kysysin, että kenen moraalista puhut, eli moraalittomampaa verrattanu kenen moraaliin?
Hihhulien, tapauskovien, kenen?
Ja miksi se sinun mainitsemasi moraali on parempaa kuin niiden jotka eivät noudatat sinun mainitsemaasi moraalia?- beenthere
... kirjoitti:
tuollahan se esko . jo sanoi lähteen
Those who went to religious services, otherwise prayed or meditated, or were highly spiritual were more likely to be obese, and less likely to smoke.
uskovaiset on läskempejä ja ateistit tupakoivat enemmänEihän tuossa puhuta, että ateistit polttavat enemmän. Tuossa puhutaan, että kirkossa kävijät, rukoilevat tai meditoivat, kovasti hengelliset ihmiset ovat todennäköisemmin ylipainoisia ja vähemmän todennäköisesti tupakoivia. On iso määrä tapakristittyjä, joita ei nuo määreet koske. Joten täyttä huttua taas tuo sinun tulkintasi. Luet tuota näköjään Raamatunlukumetodilla. Näet siinä sen mitä haluat nähdä ja julistat sen absoluuttiseksi totuudeksi.
- ZorroZ
Jani Hki kirjoitti:
Niin minäkin.Voiko ihminen ihan oikeasti olla noin heikkoälyinen?
Pääset kevyesti hannan porukkaan tappamaan sukulaisiasi jotta saat perintöä.
- pepe57
Nuuska on jees eikä edes raamattu sitä kiellä, or vot ? väliä hällä, eikoske meitä!
- alku ja
juuri
- Esko .
joka kirjoitti tuon.
- Esko.
Esko . kirjoitti:
joka kirjoitti tuon.
Kaikkien multinikkien äiti ja isä
- Esko.
te ateistit olette muutenkin menossa helvettiin, miksi joudutatte tulevaa ikuista kärsimystänne?
herra jumala että te olette tyhmää väkeä- karisma
kyseiseen satumaahan menolippua ostanut joten tuskinpa olen sinne menossa.
Vai tarkoititko helevetiaa, läntisen sveitsin aluetta, siellä olen jo käynyt enkä siellä mitenkään erityisesti kärsinyt. - Esko .
karisma kirjoitti:
kyseiseen satumaahan menolippua ostanut joten tuskinpa olen sinne menossa.
Vai tarkoititko helevetiaa, läntisen sveitsin aluetta, siellä olen jo käynyt enkä siellä mitenkään erityisesti kärsinyt.On turha vastailla trollille. Hän on minun vainoojani.
Hassuha sie oot ^^
- Esko .
Jumalakin tukee tätä toimintaa, kun sitä ole estäynt
Miksi Jumala on näin idiootti , no eipä se runkkari edes WTC-iskuja estänyt, vaikka näki sen ennalta!
FUCK U god, U sux faggot and fjoe! Terveysfasistit hirteen!
Ja ihan sama on esko "paskahuussi" piste tämän kirjoittanut vai ei, terveysfasistit silti killumaan. Minähän teen omalla elämälläni täsmälleen niinkuin haluan, yrittäkääpä tulla estämään.- Thronos
Tupakointi vaikuttaisi järkevämmältä jos myös nuotiolla istuttaessa kaikki ahtautuisivat sille puolelle johon savu tulee. Näin en ole kuitenkaan koskaan nähnyt tapahtuvan.
"miksi ateistit tupakoivat"
Varmaan samoista syistä kuin uskovatkin.
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa vaikka joku toinen polttelee, sillä se on hänen oma päätös. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kuunnella muiden saarnaa jostain tupakista. Eikä se minua haittaa, vaikka joku nyt sattuukin polttelemaan. Polttelijan on toisaalta hyvä tietää, että tupakoidessa kuolee keskimäärin 10 vuotta ennemmin, mutta sitä voikin sitten miettiä itsekseen kannattaako vai ei...- ...
Minä en ainakaan tupakoi, en myöskään vedä perskännejä aina viikonloppuisin. Saunajuomat sillointällöin ja miedot siiderit aina välillä.
Muuten sinäkin saisit maksaa korotettua tuloveroa.
Voi vaan sanoa että ota lääkkeesi niin aivosi kirkastuvat ja voit viellä kysyä jotakin ihan todellistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816