Kuurille muutamaksi päiväksi vaihdettaisiin täällä kuulumisia. Voin myöhemmin katsoa kuinka paljon sitä pitikään ottaa molempia nyt ei ole sitä kirjaa mukana jossa tuo dieetti. Se oli muistaakseni 9 banaania mutta rasvattoman maidon määrää en muista,mitään muuta ei syödä kuin näitä.
Lähtiskö joku mukaan banaani-rasvatonmaito
7
715
Vastaukset
- mukana1
omena-rasvatonmaitodietti? Tai omena-banaani-rasvatonmaito? Ajattelin vaan kun jokapaikassa toitotetaan että laihduttaja ei saisi syödä banaania :/ Paitsi jos niitä kaloreita tulee tarpeeks vähän maidosta ja banaanista ni kai sitä silti laihtuu,vai laihtuuko :)
- bansku Ansku
Laihduttaja saa syödä banaaneja. Oletko koskaan kuullut negatiivisista kalorista. Banaanista niitä saa ja mandariinista ja kaalista ja monesta muustatutusta ruoka aineesta.
- ???
bansku Ansku kirjoitti:
Laihduttaja saa syödä banaaneja. Oletko koskaan kuullut negatiivisista kalorista. Banaanista niitä saa ja mandariinista ja kaalista ja monesta muustatutusta ruoka aineesta.
mitä on negatiiviset kalorit?
- bansku Ansku
??? kirjoitti:
mitä on negatiiviset kalorit?
Negatiivisia kaloreita sisältävät ruuat kuluttavat enemmän kaloreita sulaessaan kuin mitä ne itse sisältävät. Ylijäävät kalorit polttavat kehosta rasvaa. Esim. 50 kalorin ruusukaali sulattamiseen kuluu 75 kaloria joten kehon rasvaa palaa 25 kalorin verran.
Lisäksi esim. banaani sisältää matalaan gl:n hiilihydraatteihin. Auttaa pitämään verensokeria mahdoollisiman vakaana. Matala gl alentaa verensokeriptoisuutta eli kehon rasva palaa.ja madaltaa huonon ja kokonais kolesteronia ja nostaa hyvää kolesterolia. - *_*
bansku Ansku kirjoitti:
Negatiivisia kaloreita sisältävät ruuat kuluttavat enemmän kaloreita sulaessaan kuin mitä ne itse sisältävät. Ylijäävät kalorit polttavat kehosta rasvaa. Esim. 50 kalorin ruusukaali sulattamiseen kuluu 75 kaloria joten kehon rasvaa palaa 25 kalorin verran.
Lisäksi esim. banaani sisältää matalaan gl:n hiilihydraatteihin. Auttaa pitämään verensokeria mahdoollisiman vakaana. Matala gl alentaa verensokeriptoisuutta eli kehon rasva palaa.ja madaltaa huonon ja kokonais kolesteronia ja nostaa hyvää kolesterolia.oo ikinä uskonu noihin:D Tuntuu hullulle et syön jotain ni se kuluttaa enemmän,siis tavallaan laihdun kun syön:O
- banskua
päivässä 9 bananaania ja aina banaanin kanssa lasillinen rasvatonta maitoa. Aion kokeilla kai sitä ainakin yhden päivän jaksaa, varmaan kyllästyy aika äkkiä, ei tule ainakaan kalliiksi.
Yhdeksässä banaanissa (ja lisäksi vielä 9 lasillista rasvatonta maitoa) on jo kuitenkin sen verran kaloreita, että samalla määrällä voisi syödä yhtä hyvin oikeaa ja monipuolista ruokaa ja silti laihtua.. :) Mutta toki kukin tyylillään.. :) Tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816