Näitä kitulämmittäjiä löytyy kyllä joka maakunnasta ,mutta nämä mustasaaren sivukylät on pahimmasta päästä .Onko se korsholman svenska porukka niin tyhmää ,jottei haittaa yhtään 24/7 haiseva kitkerä kitusavu, vaikko sitten vaan ei naapurille voi mistään asiasta valittaa.Lämmitysöljyn nouseva hinta ja eläkeläisten määrän kasvu(lue:päivät pitkät kituutellen kaksoispesäs) tulee vuosien mittaan lisäämään kitupolton kestämättömälle tasolle.Viranomaisten suhtautuminen asiaan on lisäksi käsittämättömän lepsua .Luvataan käydä tekemässä katselmus ,mutta se jää käytännössä terveystarkastajan ohi ajoon tiellä.Tämän tyyppinen katselmus on hyvin tyypillistä ympäri suomen .Korsholman savuista tuli kokemuksia kuukauden ajalta 8t /vrk ja täytyy nyt vaan todeta ,jotta voi ,voi.Kun ei näitä kitu naapuria saada kuriin.
kitupolttajat
nariduuri
1
284
Vastaukset
- korstenförbud
ainakaan millään lailla, kaikkeen tottuu ; eikö kannata harkita muuttoa jo pois ,jos on noin vaikeaa ...?
Oletko usuttanut viranomaiset paikalle? He ovat varmaan olleet inhimillisempiä ,kun eivät mahtikäskyillään tee ihmisten elämää kestämättömäksi.
Millä tavalla itse ajattelet korvata tuon "kuriin saamisen" - keräät hatulla lämmitysrahaa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712