Hermoratahieroja, urheiluhieroja... Kokeiltu on. Selkäkipu edelleen sietämätön, jo 3 kk, (ei ole välilevyn pullistumaa.) Säteilee molempiin jalkoihin, tunnottomuutta ja voimattomuutta jaloissa sekä säteilevää kipua.. Onko kokemuksia?
Onko hieronnasta apua?
Mikä avuksi?
14
741
Vastaukset
- suosin kiroja...
Kiropraktikko on ainoa jolta saat avun. sinne vaan!!
- Kirurgi Koljonen
Pitäisi ottaa, epäilen ahtauma lannerangassa.
- voimat loppuu
Kirurgi Koljonen kirjoitti:
Pitäisi ottaa, epäilen ahtauma lannerangassa.
On lähete sairaalaan mangeettikuvauksiin, mutta tällä alueella jonot on vähintään 8kk.
- kunkunkuntoilemaan
voi olla että hieronta auttaa, jos kysymyksessä on selän lihasten kireydestä johtuva kipu. Nuo selkäkivut on hyvin yksilöllisiä, ja paranevat toisilla nopeasti, toisilla taas voi vaatia radikaalimpia toimenpiteitä, joten yhtä oikeaa vastausta ei ole.
- vknlopu
Hieronta ei selkäkivussa auta.
Kyse on varmaan lantion kiertymästä. Jäsenkorjaus auttaa siihen.- kunkunkuntoilemaan
kerro mulle mitä on jäsenkorjaus, ja kuinka se tehdään esim selälle.
- Arska,oulu
Terve.
Kannattaa tutustua kiinalaisiin hoitovaihtoehtoihin. Akupunktio on yksi vaihtoehto mutta itse suosisin tuohon tuinaa (tui na) joka on toki hierontaa mutta paljon muutakin. Netistä löydät monia jotka tekevät tuinaa. Vois myös kysyä minulta yhteystietoja. Vaiva on helposti tulkittavissa hermoperäiseksi ja tämä alue on ehdottomasti tuinan erikoisuutta. http://www.hoitojakiinalaisittain.com/tuina.html
Meille tuttu perinteinen hieronta auttaa monessa vaivassa mutta tutustuisin sinuna erilaisiin lähestymistapoihin. Kiropraktikot jne ovat myös hyvä vaihtoehto mutta heidän osaamisensa on usein hyvin kapeaa vaikkakin erikoistunutta. Tuina pitää sisällään hyvin monta eri asiaa joilla korjausta voidaan toteuttaa.- voimat loppuu
Tuo tuina -hoitomuoto vois olla ihan kiinnostava.. Oisko semmosta Oulussa? Paljonkohan tuo maksaa?
- no pain:)
Moi! kerropas missä päin vaikutat? olen koulutettu hieroja ja olen hieronut/hoitanut ko. oireita.
Tulee ekaks mieleen että kyseessä voisi olla ns. valeiskias- joten pinne saattaapi olla pakaralihasten
alla. Joten minä hieroisin pakarat ja venyttäisin ne, sekä tekisin ns. passiiviset venytykset lonkan koukistajiin. Noi lonkan koukistajien venytykset yleensä jää hierojalta aina tekemättä; samaten hieroisin ns. nelikulmaisen lihaksen joka onpi piilossa alimman kylkiluun ja lonkan välissä. se on ns alaselkäkipujen "jokeri", joka erittäin usein pitää yllä kipuja vaikka kaikki on ns. tehty mitä tehtävissä on...
mutta tolleen sinua hoitaisin/hieroisin jos hoitolavetillani makaisit:)
mukavaa kevättä!- voimat loppuu
Oulun seudulla oleskellaan. Toki on mahdollisuus käydä oulun seudun lähikunnissa, kun ei nuo matkat kauheita ole. Kunhan tämä kipu tästä jollaki konstilla hellittäs.
- Selkäkipuilija myös
voimat loppuu kirjoitti:
Oulun seudulla oleskellaan. Toki on mahdollisuus käydä oulun seudun lähikunnissa, kun ei nuo matkat kauheita ole. Kunhan tämä kipu tästä jollaki konstilla hellittäs.
Osteopaatilta olen itse saanut hyvän avun selän kipuihin. Ja edellä olevissa vastauksissa on paljon perää, yleensä selkäkipu ei jouhdu selästä, niin hassua kuin se onkin, vaan pakarat ja lantio (virheellinen asento) ne siellä jumauttavat selänkin. Olen kerran kokeillut kiropraktikkoakin mutta osteopaatti oli mielestäni perusteellisempi ja kokonaisvaltaisempi hoidossaan.
Minulla on kuvailemasi vaiva,ajattelin onkohan vale issias?Voisitko antaa enempi tietoa itsestäsi,mikäli saat
tämän viestin.Kiitos- voimat loppuu
ruosa kirjoitti:
Minulla on kuvailemasi vaiva,ajattelin onkohan vale issias?Voisitko antaa enempi tietoa itsestäsi,mikäli saat
tämän viestin.KiitosNyt on magneettikuvaukset tehty, ei löytynyt mitään. Eli todennäköisesti issiasta, tai lihasten kireyttä. Kuntoutukset maksavat niin paljon, ettei niihin kyllä tällä hetkellä ole menemistä. (Pelkät magneettikuvat kun maksoivat oulun magneetissa vajaa 500 € , siihen päälle toki fysiatrin arviokäynti tilanteesta, 100€.)
Mutta nyt täytynee etsiä jotain muuta keinoa. - asdfghjkl...
voimat loppuu kirjoitti:
Nyt on magneettikuvaukset tehty, ei löytynyt mitään. Eli todennäköisesti issiasta, tai lihasten kireyttä. Kuntoutukset maksavat niin paljon, ettei niihin kyllä tällä hetkellä ole menemistä. (Pelkät magneettikuvat kun maksoivat oulun magneetissa vajaa 500 € , siihen päälle toki fysiatrin arviokäynti tilanteesta, 100€.)
Mutta nyt täytynee etsiä jotain muuta keinoa.www.selkasivut.fi jos sieltä kautta kekkaisit jotain apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806