naiset mainostaa ja kehuu kuinka ovat vielä vireitä, hoikkia, hyvin säilyneitä, ym, ym.
Olen itse hoikka mies ja olen muutaman palstalaisen tavannut jossain kahvittelun merkeissä ja heti saanut huomata,että ei kuvaus ulkonäöstä pidä paikkaansa.
Kun tulevat treffeille niin kamalassa meikissä ensinnäkin ja pakkelia niin naamassa, että liika jo tippuu kun ei pysy.
En ymmärrä miksi pitää näytellä nuorempaa kuin mitä oikeasti on, vaatteetkin on niin tiukat , että ei tahdo istumaan päästä,, pitää läskit väkisin sulloa ahtaisiin vaatteisiin.
Täytyy sanoa, että on ollu täysin pettymyksiä nuo tapaamiset.
Treffipalstat.
49
445
Vastaukset
- i_a
Jos haet yhdenyön "patjaa" kai ulkoinen olemus on tärkein... Mikäli pitkäaikaisempaa suhdetta, voiton vienee "sisäinen kauneus"... Ensivaikutelmahan tulee ulkoisesta olemuksesta jota kai tyttöset pyrkivät korostamaan... Tulikohan vilkaistua ulkokuoren sisään???
kauneutta saa kyllä etsiä kauan, ja sittenkään ei välttämättä välty yllätyksiltä.."matka" toiseen ihmiseen on pitkä..
- i_a
Pirrejuupas kirjoitti:
kauneutta saa kyllä etsiä kauan, ja sittenkään ei välttämättä välty yllätyksiltä.."matka" toiseen ihmiseen on pitkä..
Näin vain onkin... Ihminen halutessaan voi näytellä pitkäänkin ennenkuin tuo todellinen "minä" tulee esiin... Kyllähän itsekin on oltava vilpitön, mikäli odottaa sitä toiselta... Turhan usein ajan kuluessa paljastuu tarjokkaasta alkoholiongelma, "nyrkki" ja jopa perhe... Ei eka treffit vielä paljasta mitään!!!
Miksihän muuten alkoholistista tai pahoinpitelijästä eroon päässyt usein valitsee juuri samanlaisen uudeksi kumppanikseen jatkaen kiertokulkua??? i_a kirjoitti:
Näin vain onkin... Ihminen halutessaan voi näytellä pitkäänkin ennenkuin tuo todellinen "minä" tulee esiin... Kyllähän itsekin on oltava vilpitön, mikäli odottaa sitä toiselta... Turhan usein ajan kuluessa paljastuu tarjokkaasta alkoholiongelma, "nyrkki" ja jopa perhe... Ei eka treffit vielä paljasta mitään!!!
Miksihän muuten alkoholistista tai pahoinpitelijästä eroon päässyt usein valitsee juuri samanlaisen uudeksi kumppanikseen jatkaen kiertokulkua???minusta merkillinen ilmiö, - tunnen muutaman vast.tapauksen, olisiko liian kaikkivoipainen- ja optimistinen asenne, - tyyliin "minä parannan sinut" tai "kyllä rakkauteni parantaa", - mitään alkoholismille maha, aluksi voi yrittää sinnitellä, mutta viina vie voiton - yleensä. Kai näitä on selitetty psykologisestikin..
- Miksi kehua
Jolla ei ole mitään kerrottavaa profiilissaan, saatat yllättyä. Miksi sitä yleensäkkään kirjoittaa itsestään mitään, kyllä sen sitten tavatessa näkee ja kokee mikä fiilis tulee.
- ainakin koko tietää
eihän sitä summassa halua tavata kun ei tiedä miten suuri vastaan tulee, pitäähän sitä ainakin koko ja ikä tietää.
En minä ainakaan haluaisi jos tapaamaan suuri satakiloinen nainen tullisi. - Miksi kehua
ainakin koko tietää kirjoitti:
eihän sitä summassa halua tavata kun ei tiedä miten suuri vastaan tulee, pitäähän sitä ainakin koko ja ikä tietää.
En minä ainakaan haluaisi jos tapaamaan suuri satakiloinen nainen tullisi.Mutta mitä sillä on väliä, kun kerran ne kirjoituksetkaan eivät pidä paikkansa :(
- raisa S
Miksi sitä pitää kaikenmaailman senssipalstoilta ystävää etsiä. Olen tavallinen nainen ja aina on seuraa tarjolla jos johonkin kylpylään tai matkoille lähden. Mutta kun ei kiinnosta niin ei, ajat ovat jääneet jo auttamattomasti taakse. En viitsi enää viritellä ensimmäistäkään miestä lähempään seurustelu kuntoon! Lisäaineetko alentavat mieskuntoa?
- Järki käteen
Miksi lähdet niitten "hoikkien ja kauniiden" matkaan. Tarkkaile ennenminkin muita asioita mitä pidät tärkeinä. Luonteiden yhteensopivuus kuitenkin ratkaiseva.
Mutta jos haet missimittoja kai täytät ne itsekin??!!- mutta ne kilot
ei yksin luonne ratkaise, sanoohan se järki, että ei mitään ylipainoista hyllyvää lihasmassaa kukaan halua.
Kun itse on hoikka ja normaalimitoissa niin olishan se hurjan näköistä jos toinen kaksikertaa paksumpi. - pääsiäisleidi
mutta ne kilot kirjoitti:
ei yksin luonne ratkaise, sanoohan se järki, että ei mitään ylipainoista hyllyvää lihasmassaa kukaan halua.
Kun itse on hoikka ja normaalimitoissa niin olishan se hurjan näköistä jos toinen kaksikertaa paksumpi.Salli mun nauraa hehe,heh,hee...
Kun itse on hoikka ja normaalimitoissa niin olishan se hurjan näköistä jos toinen kaksikertaa paksumpi.niin ylivoimaista kysyä painoindeksiä ennen treffejä, vai meinaako se pinnallisuutta kysyjästään?
- görgyj
Pirrejuupas kirjoitti:
niin ylivoimaista kysyä painoindeksiä ennen treffejä, vai meinaako se pinnallisuutta kysyjästään?
tehty utkimuksiakin. Naiset vähentävät painostaan 15 kiloo, ja miehet iästään 15 vuotta.
pääsiäisleidi kirjoitti:
Salli mun nauraa hehe,heh,hee...
en kysele, saanko nauraa, vaan nauran ihan itseni kipeeksi! Suuret on surut pienellä ihmisellä.Läskit tirisee mukavasti vähän kun pöllyttää. Kainaloonsa kuopaisee tosi mies, eikä mikään nälkäkurki, laiheliini. Jämpti on nii
- kotkotus
görgyj kirjoitti:
tehty utkimuksiakin. Naiset vähentävät painostaan 15 kiloo, ja miehet iästään 15 vuotta.
Kun kaljamahat on monellakin ukolla,vaikka myös mainostavat olevansa hoikkia.Laitetaan nettiin nuoruudenkuva,että silleen.On harmaat hapset ym.Kyllä se sisäinen kauneus on ä ja ö.
- lihava jos,,,
kotkotus kirjoitti:
Kun kaljamahat on monellakin ukolla,vaikka myös mainostavat olevansa hoikkia.Laitetaan nettiin nuoruudenkuva,että silleen.On harmaat hapset ym.Kyllä se sisäinen kauneus on ä ja ö.
painoindeksi on 25?
Aloittaja. - kertookin
lihava jos,,, kirjoitti:
painoindeksi on 25?
Aloittaja.Tuo rehellisyys näkemään itsensä , paljastaa ihmisen luonteesta jotain haavekuvissa
elelevä mummo tai vaari ei herätä luottamusta , Tiurat näissäkin jutuissa paljastuu. - se kertoo,,
mixmaxi kirjoitti:
en kysele, saanko nauraa, vaan nauran ihan itseni kipeeksi! Suuret on surut pienellä ihmisellä.Läskit tirisee mukavasti vähän kun pöllyttää. Kainaloonsa kuopaisee tosi mies, eikä mikään nälkäkurki, laiheliini. Jämpti on nii
että on myös tietyllä tavalla laiska ja muutenkin jota ei terveys paljonkaan kiinnosta.
En voisi kuvitellakkaan olevani lihavan naisen kanssa, huh, eihän sitä alasti haluaisi nähdä. görgyj kirjoitti:
hölmöjä...
- Illodin
Kun itse on hoikka ja normaalimitoissa niin olishan se hurjan näköistä jos toinen kaksikertaa paksumpi.jos joku kysyisi painoindeksiäni tavatessamme, pyytäisin minä näyttämään hampaansa.
Mikään ei miehessä ole kuvottavamoaa kuin haiseva hengitys, yh . - naisestakin
Illodin kirjoitti:
jos joku kysyisi painoindeksiäni tavatessamme, pyytäisin minä näyttämään hampaansa.
Mikään ei miehessä ole kuvottavamoaa kuin haiseva hengitys, yh .mutta jääköön nyt sanomatta.
- - leski -
naisestakin kirjoitti:
mutta jääköön nyt sanomatta.
Luojan lykky, että ei tarvitse enää roikkua missään treffipalstoilla etsimässä ukkoa, tässä iässä !
Se aika on jäänyt taakse, yksin on hyvä. - non-rec
lihava jos,,, kirjoitti:
painoindeksi on 25?
Aloittaja....tuo 25 tämän ikäiselle. Jos ei mitään koli-koli-kurttuposkea hae. Täytyy naisihmisessä hiukan pehmeyttäkin olla, luulisin että miesten mielestä varsinkin. Jos typykkä näyttää pullukalta, on painindeksissä ehkä hiukan vedetty kotiinpäin...?
Oma painoindeksini on 23, enkä voisi paria-kolmea kiloa enempää vähentää olematta liian laiha. Näin on oikein hyvä. - tuoksujen tuoksu
naisestakin kirjoitti:
mutta jääköön nyt sanomatta.
Tottakai naisissa on sitä estrogeenin tuottamaa tuoksua joka antaa miesten saparoille puhtia, ihan mielellä miehet sitä tuoksua aistivat ja penkovat bikineitä alaspäin.....
- alipainoinen ?
kotkotus kirjoitti:
tulee usein aivan jostakin muusta kuin kaljasta. Itsekin (mies) juon kaljaa joskus reilusti yli suositusten, mutta painoindeksini on 21. En paljon urheile, vaan normaali hyötyliikunta minulle riittää, mutten myöskään jatkuvasti istu ruokapöydässä.
Ylipaino syntyy ainostaan siitä, että syö enemmän kuin kuluttaa, niin naisille kuin miehillekin. Energia ei synny tyhjästä, sitä ei voi mihinkään hukata, vaan ainoastaan sen muotoa voidaan muuttaa. Jos ei kuluta kaikkea mitä syö, niin loput jää läskiksi kroppaan. Fysiikan peruslaki.
Harmaahapsinen toki olen, mutten itseäni treffipalstoilla kenellekään tyrkytä. Näin ei minun myöskään tarvitse toisia arvostella. Kaikki ystäni olen tavannut Face to Face, sekä normaali- että ylipainoiset. - alipainoinen
Pirrejuupas kirjoitti:
etteikö tule mieleen että jää valheesta kiinni..:/ he..
saattavathan jäädä, mutta kokeilla täytyy. Reilusti ylipainoinen nainen on "kauniisti pyöreä", meikäläisen ikäinen harmaahapsinen mies on nuorekas ja sporttinen. Pysyn kannassani, että parhaat ystävät tapaa liveenä.
- non-rec
non-rec kirjoitti:
...tuo 25 tämän ikäiselle. Jos ei mitään koli-koli-kurttuposkea hae. Täytyy naisihmisessä hiukan pehmeyttäkin olla, luulisin että miesten mielestä varsinkin. Jos typykkä näyttää pullukalta, on painindeksissä ehkä hiukan vedetty kotiinpäin...?
Oma painoindeksini on 23, enkä voisi paria-kolmea kiloa enempää vähentää olematta liian laiha. Näin on oikein hyvä.Puoliskon painoindeksi on 14, eikä silläkään luut kolise. Oikein sopiva pari ollaan.
Jos tuosta miehen painoindeksi nousee, niin alkaa kohota myös "outokumpu" rinnan alla. Jos ei sitten ole erittäin vankkarakentainen eli savolaisittain persjalkanen. - non-rec
non-rec kirjoitti:
Puoliskon painoindeksi on 14, eikä silläkään luut kolise. Oikein sopiva pari ollaan.
Jos tuosta miehen painoindeksi nousee, niin alkaa kohota myös "outokumpu" rinnan alla. Jos ei sitten ole erittäin vankkarakentainen eli savolaisittain persjalkanen.Meni käsitteet sekaisin. Puoliskon painoindeksi on 21, rasvaprosentti 14.
Anteeksi häsläys.
- omakuva
Varmaan prinssi uljas, sadun ihmemaan. Mitenkähän naiset ovat Sinun kuvauksesi kokeneet (hoikka) nälkiintynytkö? Entä muu olemus, arvatenkin ylimielinen ensinnä.
- tuossa äsken
että paino indeksi 25 .
Ei kaljamahaa eikä kaljua. - eräs naislukija
tuossa äsken kirjoitti:
että paino indeksi 25 .
Ei kaljamahaa eikä kaljua.sydämen sivistystä ? Tiedätkö, mitä se tarkoittaa ? Jos et tiedä, unohda koko juttu ..
- Hevoseltakin hampaat
tuossa äsken kirjoitti:
että paino indeksi 25 .
Ei kaljamahaa eikä kaljua.Niin, mites on hampaat, haju, pukeutuminen, hiukset... Omasta mielestäsi kaikki tip top, mut mitähän ne mahtoivat olla tapaamiesi naisten mielestä?
En ole treffeillä käynyt mutta pääasiallisen sosiaalisen kanssakäymisen paikan, punttisalin kokemukset ovat sekä miellyttäviä että masentavia.
Hyväkuntoiset fitnesstytöt ovat makavaa, välitöntä juttuseuraa mutta muuta en kuvittelekaan.
Viikoittain kokoontuva mammakerho täydennettyinä muutamalla yksittäin kuntoilevalla tätsyllä on, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta varautuneempia mutta heidänkin kanssaan keskustelut liikkuvat neutraaleissa asioissa.
Lohduton lopputulema.
Kenestä minä saattaisin olla kiinnostunut eivät ole siinä mielessä kiinnostuneita minusta.
Ja toisen ryhmän kanssa lienee päin vastoin.
Tämän hetken kokemusten perusteella, jos olisin seuraa hakemassa niin lahjomaton paikka on kuntosali.
Mitään ei pysty salaamaan ja saman tyyppinen harrastus voisi olla yhdistävä tekijä.
Ps. Elämäni sulostuttaja ei ole kokenut asemaansa niin uhatuksi että olisi aloittanut saliharkat.- toiset ei
siskoni kohta 70 vuotias ja vielä monet uskoo hänen olevan vasta 60v, mutta hän liikkuu paljon ja hoitaa kuntoaan muutenkin, ei syö roskaruokia ja ei sokerilitkuja juo.
- kannataa tutustua en
Kaikki ensi tapaamiset on pettymyksiä. Suomalaiset yli kuuskymppiset todellisuudessa on kaikki RUMIA vaikka kuinka pakkelilla yrittäis peittää.
Suomalainen rotu on todella ruma rorotu, ihmiset kuin kirveellä veistettyjä, mutta jos todella tahtoo ystävän kannattas tutustua ihmiseen ihmisenä.
Itse arvostan henkistä kauneutta eniten, ihminen on kaunis/ komee, jos on terve, fysisesti kuin psykkisesti, pitää itensä puhtaana, ja vaatetus on normaalin siistiä, eikä ole rikosrekisteriä, on kuniallinen kunnon kansalainen, uskosta ei olis haittaa, siinäpä kauniin/ komean ihmisen täyttävät mitat.- suussa sulava
On sekä täydellisiä pettymyksiä, mutta myös positiivisesti myönteisiä. Ja näiden myönteisten kansaa on vielä vuosienkin päästä viestikontakti olemassa. Matkat ovat pitkiä, joten eipä sitä kovin usein olla tavattukaan. Ekan kans kirjoittelin ja soittelin 10 kk ennenkuin tapasimme. Aivan ihanan positiivinen kokemus, ja tapasimmekkin sinä kesänä muutamia kymmeniä kertoja kun olin siellä suunnalla Suomea. Kun tehtävät loppuivat, ei nyt sit olla enää tavattu, mut viesteilty kylläkin. Kerrasaan mun makuuni oleva mies.
- naurattaa.
suussa sulava kirjoitti:
On sekä täydellisiä pettymyksiä, mutta myös positiivisesti myönteisiä. Ja näiden myönteisten kansaa on vielä vuosienkin päästä viestikontakti olemassa. Matkat ovat pitkiä, joten eipä sitä kovin usein olla tavattukaan. Ekan kans kirjoittelin ja soittelin 10 kk ennenkuin tapasimme. Aivan ihanan positiivinen kokemus, ja tapasimmekkin sinä kesänä muutamia kymmeniä kertoja kun olin siellä suunnalla Suomea. Kun tehtävät loppuivat, ei nyt sit olla enää tavattu, mut viesteilty kylläkin. Kerrasaan mun makuuni oleva mies.
oli todella hauskaa kun olin yhdessä seminaarissa. Istuin selkä suorana, komeasti, oli hiljaisita, yhtäkkiä kuului krunks. Minulta aukesi neppari ja lösähdin sen voimasta muutaman sentin :D jos olisi ollut treffit niin olisiko treffiikumppani pötkiyt pakosalle :D ?
- eipä niin
naurattaa. kirjoitti:
oli todella hauskaa kun olin yhdessä seminaarissa. Istuin selkä suorana, komeasti, oli hiljaisita, yhtäkkiä kuului krunks. Minulta aukesi neppari ja lösähdin sen voimasta muutaman sentin :D jos olisi ollut treffit niin olisiko treffiikumppani pötkiyt pakosalle :D ?
No jos olisi tavallisella järjellä varustettu, niin ei olisi pötkinyt.
- 27
eipä niin kirjoitti:
No jos olisi tavallisella järjellä varustettu, niin ei olisi pötkinyt.
avarakatseisuutta =)
- WanhaWilma
27 kirjoitti:
avarakatseisuutta =)
60 ihmiset vieläkin arvostelevat/arvioivat toisiaan ulkonäön ´perusteella ! Uskomatonta !
Jaa no juu, nythän eletään nykyaikaa, jossa tärkeintä ei ole sisäinen kauneus VAAN ulkonäkö, hoikkuus,
nuorekkuus, rypyttömyys . Naisilta vaaditaan ja naisia arvostellaan, toki miehiäkin !
Minä olen jo luovuttanut tämän suhteen, nautin elämästä muutaman ylikilon kanssa, koska olen vielä
terve, onnellinen ja Rakastan Elämää. Nahistelkaa te vain siitä, kuka kelpaa, kuka ei . Turhaa !
Noutaja voi saapua jo huomenna ja kaikki tällainen jonninjoutava toisten arvostelu on TURHAA !
Miettikääpä tätä. Hyvää Yötä ! - herneet salaattiin
WanhaWilma kirjoitti:
60 ihmiset vieläkin arvostelevat/arvioivat toisiaan ulkonäön ´perusteella ! Uskomatonta !
Jaa no juu, nythän eletään nykyaikaa, jossa tärkeintä ei ole sisäinen kauneus VAAN ulkonäkö, hoikkuus,
nuorekkuus, rypyttömyys . Naisilta vaaditaan ja naisia arvostellaan, toki miehiäkin !
Minä olen jo luovuttanut tämän suhteen, nautin elämästä muutaman ylikilon kanssa, koska olen vielä
terve, onnellinen ja Rakastan Elämää. Nahistelkaa te vain siitä, kuka kelpaa, kuka ei . Turhaa !
Noutaja voi saapua jo huomenna ja kaikki tällainen jonninjoutava toisten arvostelu on TURHAA !
Miettikääpä tätä. Hyvää Yötä !Ettet nyt vain ottanut tätä ketjua liian ryppyotsaisesti? Ei olisi kannattanut, mukana on mielestäni loppujen lopuksi myönteinen ja hyväntahtoinen ote. Noin yleisesti ottaen. Herneitä näistä on turha vetää nenään.
- WanhaWilma
herneet salaattiin kirjoitti:
Ettet nyt vain ottanut tätä ketjua liian ryppyotsaisesti? Ei olisi kannattanut, mukana on mielestäni loppujen lopuksi myönteinen ja hyväntahtoinen ote. Noin yleisesti ottaen. Herneitä näistä on turha vetää nenään.
herneitä nenässä, mutta ei tässä hyväntahtoisuutta paljoakaan ole, siis tässä keskustelussa.
Mutta ihmettelen vain, vain ihmettelen, miten ihmiset takertuvat tällaisiin ulkonäköseikkoihin niin
hanakasti. Jokainen taaplatkoon tyylillään. - eipä niin
27 kirjoitti:
avarakatseisuutta =)
Niin, sitä positiivista ELÄMÄNKOKEMUSTAPA on kovin harvoilla tämän palstan ihmisellä
- Ei herneitä, kiitos
WanhaWilma kirjoitti:
herneitä nenässä, mutta ei tässä hyväntahtoisuutta paljoakaan ole, siis tässä keskustelussa.
Mutta ihmettelen vain, vain ihmettelen, miten ihmiset takertuvat tällaisiin ulkonäköseikkoihin niin
hanakasti. Jokainen taaplatkoon tyylillään.Mutta kun se positiivinen elämänasenne kaikkinensa näkyy läpi sekä ihmisen olemuksesta että kirjoituksista. Ja sellaisen ihmisen kun tapaa, niin muutamaa ylimääräistä ryppyä tai liikakiloa ei huomaakaan. Myönteinen ihminen on valloittava, vaikk'ei juuri sattuisi edes hymyilemään.
Hymyn voi lukea läpi myös kirjoituksista - niinkuin yrmeän murnistuksenkin.
- 60v nainen
Minä mennyt muutaman kerran lankaan ja uskonut , kun mies on kertonut olevansa hoikahko ja sopusuhtainen...ja sitten tavatessa aikamoinen kaljamaha pönköttää. Kyllä menee fiilikset tälläisellä kuntoilevalla ja sutjakan kropan omaavalla naisella!!!! Vaikka ulkonäkö ei olisikaan kaikki kaikessa, antaa tuollainen valehtelu jo määrätynlaisen kuvan tyypistä.
Missä siis lienevät normaalivartaloiset miehet 60v??- vähemmän tärkeä
Huh, mut mikähän siinä on, et mulle eivät oo valehellu? Oliskoo sitä sittenkin syytä siinä naisen puoliskossa, et antaa ymmärttä ja huomata, et on TÄTI TÄRKEÄ? Niin että jos ihan vain pilaillessaan ovat kehuneet olevansa trimmikunnossa ja tulleet kattomaan, miten täti tärkeä tilanteesta selviää? En minä oikein muuta selitystä tilanteelle löydä
- omaishoitajaksi
on sutjakoita miehiä. Olin eilen iltapäivätansseissa. Hyvävartaloisia naisia ja miehiä siellä on, mutta miesten ikä onkin sitten reippaasti yli kuudenkympin. Minua tanssitti innokkaasti leskimies joka etsi itselleen sopivaa vaimoa (entinen urheilija ja kehui olevansa varakaskin). Olisin kuulema täyttänyt mitat ( hänestä näytin viisikymppiseltä ). Herrahenkilö vaan sanoi itse täyttävänsä 80 vuotta! Sanoi pystyvänsä siihen, mihin kuusikmppinenkin mies. Hänen mielestään minun olisi kannattavaa avoitua taloudellisista syistä. Sanoin jaksavani kustantaa kaurapuuroni ihan itse ( kun olen vieä työssäkin ) On nuo miehet kyllä hauskoja!
- musta sydän
koluttu jonkin verran ja tyhjän saa pyytämättäkin.Tuntuu kuin kaikki reppapöksyt ja ylijäämät olisi jäljellä.
Olen antanut itsestäni rehellsen kuvauksen,tavannut olen muutamia ja kaikkea on nähty.Miehilläkin on tiukkoja vaatimuksia ja olen monesti miettinyt et oiskohan tollakaan varaa edes...
Puhutaan yli totuuden ja tämän ikäinen jo osaa lukea rivienkin välistä,mikä on se TOTUUS.
Sitten on näitä kulissiavioliitossa(muka)olijoita,heille vaan seksiviihdykkeeks kelpaisi...
Niin että peräkammarissako niitä olisi...heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081