Olen aikani jo litkinyt lonkeroita ja ne alkavat pikkuhiljaa tympimään, siiderit eivät taas minulle maistu. Mikä olisi nuoren makuun sopiva alkoholijuoma hintahaitarilla 0-20e? Saa myös ehdotella maistuvia sekoituksia! :)
Suositelkaa hyviä alkoholijuomia
15
455
Vastaukset
- lady lasol
Marinol
Lady Lasol
Lasol
Sinol
Siinä ne parhaat!- ....
Vodka vichy.
- fgderg
yksi sanomatta; poksaus!
- Turbohiiva
Kilju. Maistuu kaikenikäisille, erityisesti nuorille. On hintahaitarin alapäästä. Ja siihen kun lorauttaa Sinolia, on maistuva coctail valmis!
- huoli,
kun nuorena opettelet kunnolla dokaamaan, niin kohta maistuu ihan mikä vain alkoholipitoinen ja hinnalla ei väliä.
- raitis
Noita Lasol- ja Sinol tuotteita ei saa käyttää... Menee näkö ja henki...
- oikeaa tietoa
Älä puhu paskaa, Bernerin tuotteissa ei ole Metanolia. Jos kestää pahaa makua, voi juoda.
- pijjea
oikeaa tietoa kirjoitti:
Älä puhu paskaa, Bernerin tuotteissa ei ole Metanolia. Jos kestää pahaa makua, voi juoda.
sitten poksaus?
- ....
pijjea kirjoitti:
sitten poksaus?
Mä ainakin meinaan tänään särpiä kotiviiniä :)
- kiljun
.... kirjoitti:
Mä ainakin meinaan tänään särpiä kotiviiniä :)
Kyllä aloittelijalle varma vaihtoehto on kilju. Se ei paljon maksa ja sen teossa äkkiä harjaantuu.
Kilju on suotta aliarvostettua. - kiljukannu
kiljun kirjoitti:
Kyllä aloittelijalle varma vaihtoehto on kilju. Se ei paljon maksa ja sen teossa äkkiä harjaantuu.
Kilju on suotta aliarvostettua.Kiljanderi pitää suolen toiminnassa.
- uisge uisge
Hintahaitarin 0:n euron päästä voin suositella kirkasta lähdevettä suomalaismetsän siimeksessä.
- 0 euroa
Kyllä 0 euron budjetillakin alkuun pääsee, kun käy varastamassa juomat.
Raakana. Taskukulämpimänä. Kello viisi aamulla. Tyhjään vatsaan. Mieluiten ulkoilmassa. Sopii erinomaisesti oksentamisen jälkeiseen laskuhumalaan tai sammumisen jälkeistä heräämistä seuranneeseen krapulaan.
- ery,,bv
kukaan ei oo vielä hoksannu käsidesiä ilmottaa kisaan mukaan? No. nyt on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899