Kokemuksia, entinen vippipankki vissiin.....
kokeilkaa
luottopalvelu.fi
6
1163
Vastaukset
- 6+18
Wired Bitin textarirahastuspaikka joka käyttää TXT muotoista textaripalvelua joka pystyy vastaamaan vaan yhdellä tavalla. Täysi textarirahastuspaikka. Ei kannata hakea, mitään et saa. Ei tunnistautumista eli laiton myös mutta toisaalta ei laiton kun ei kerran luottojakaan myönnä ja tunnistautuminen on pakollinen vain luotonmyöntäjille.
- näin se menee
pointti :) Noh onneks osaan jo kiertää kaikki wire-bit huijaukset, paska paikka eipä voi muuta sanoo..
- näin se tulee
näin se menee kirjoitti:
pointti :) Noh onneks osaan jo kiertää kaikki wire-bit huijaukset, paska paikka eipä voi muuta sanoo..
:):) Nooh, onneksi kaiklki ymmärtää, että olet itse oikea luuseri-paska, ja vois vielä muutakin sanoo, mutta ei viitti
- masamalinen
Hyvin sanottu, menkää kattoo www.nanolaina.fi - mun mielestä toimii, eikä varmasi ole tekstarirahastuspaikka.
- pähkinöijä
Näköjään ovat avanneet palvelun uudelleen. Ei taida tosin tämä uusi palvelu olla millään lailla kytköksissä tuohon vanhaan koijarifirmaan. Onko joku koittanut hakea lainaa tuolta?
https://luottopalvelu.fi/- lainoppinut
Putiikin takana on IPF Digital Finland, joka on näköjään Etelä-Suomen aluehallintoviraston luotonantajarekisterissä. Harmillista. Se merkitsee nimittäin, että lainasta saa periä korkoa. Itse suosin sellaisia paikkoja, jotka eivät ole kyseisessä rekisterissä. Korkeimman oikeuden mukaan sellaisten lainafirmojen lainoista ei tarvitse maksaa korkoa ollenkaan. Valitsemalla oikean putiikin viisas vippaaja säästää satoja ellei tuhansia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764