onko kenelläkään tietoa / omakohtaista kokemusta irtoaako mistään päin suomea mitään uutta (tai ylivuotista) daycruiseria (venettä kajuutalla) min. 115 hv koneella alle 25000 €?
DC vene hakusessa
5
351
Vastaukset
- iu32
Osta Dragon.
- lohkäärme
mitä mallia Dragolta ajattelit tällä min. 115 hv koneella?
- 2375
tuo halppis yamarin (59 dc) irtoa tuolla. Aika harvalla vaan on tarvetta perusveneelle, yleensä mukaan tarvitaan nippu varusteita. Tällöin myös 1-2 vuotiaat alkaa kiinnostamaan, niissä kun monesti on plotterit jo asennettu.
Liikkeestähän tuo yleensä kysymällä selviää, heillä kun voi olla saatavissa ylivuotisia vaikka eivät itse sitä tiedä kuin kysymällä valmistajalta. - 3 sylinteriä
Noo, halvimmillaan bayliner avokeulamallina 135hp sisäperällä lienee joku 17000 eskoa. Glastronia tms. jenkkejä saanee muitakin samassa hintaryhmässä?
http://www.sakaco.fi/58 , 150 hv koneella, ilmeisesti uusi Quicksilver 620
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009