Onko Maltan lentokentältä helppoa saada taksia Finnairin lennon saapumisen jälkeen. Täytyykö jonottaa pitkään? Mietin onko järkevämpää vuokrata auto vai ottaa taksi Melliehlaan.
Taksi Maltan lentokentältä
5
1492
Vastaukset
- joka paikkaan
Kentältä Melliehlaan pääsee bussilla. Taitaa olla vielä "expressbussi". Kerran tulin Gozolta lautalla Maltalle ja menin k.o. bussilla kentälle. Matka kesti n. 40 min ja maksoi n. 1 v sitten 5 e. Googlettamalla löydät paremmat tiedot.
- Tuhkapilvi
Kentällä on Malta Transferin toimisto laukkujen oton jälkeen. Sinne vain kyselemään. Firmalla on ns. pikkubusseja, joihin kerätään samaan suuntaan matkaavat. Julksiella bussilla en suosittele menemään, jos sinulla on painavia laukkuja. Edessä on kuitenkin vaihtoja jne. Halpahan bussikyyti toki olisi. Taksit ovat enemmän kuin Suomen hinnoissa, mutta niitä näytti olevan jonossa kyllä reilusti, heti kun tulohallista ulos kävelet.
- finni-a
Jos haluaa matkustaa kalliilla Finnairilla, on ilmeisestikin varaa matkustaa taksilla. Meille kun lennettiin maksettiin Ryanairin lennolla (joka maksoi 30€) sopii sangen mainiosti yhden euron bussi. Kaikki on suhteellista.
- Sipulinaamatar
http://www.maltairport.com/page.asp?n=maltatransfer
Varaa ja maksa tuo ennakkoon. Toimii täydellisesti ja maksaa alle kympin. Pääset paljon halvemmalla kuin taksilla ja yhtä kätevästi. - just tullut
Taksi Bugibbaan oli 1-4 henk 25 eur. Ei tarvi odottaa kuljetusta joka lupaa olla paikalla vasta 1h lennon saapumisen jälkeen. Auton vuokraus on ok , mutta muista että liikenne on vasemmalla puolella ja kadut/ tiet todella kapeita. Itse emme lähteneet liikenteeseen autola heti saavuttuamme. Ihana paikka paikka . Hauskaa lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738