Missähän vika, kun tulostin ei tunnista mustekasettia, vaikka on oikea kasetti (vanha kasetti täytetty uudelleen)? Oikein asennettu oikeassa kotelossa, mutta silti herjaa tekstillä "Tulostus ei onnistu, sillä mustekasetti on saatettu asentaa väärin tai se ei ole yhteensopiva tulostimen kanssa". Kyseessä canon Pixma mp240
Tulostin ei tunnista värikasettia
3
6964
Vastaukset
- valmistajat on
alkaneet tehdä temppuja varmistaakseen uusien värikasettien menekin.
Kaseteissa on elektroninen laskuripiiri josta tulostin lukee musteen tilanteen.
Vaikka olet täyttänytkin kasetin, piiri ilmoittaa sen edelleenkin
olevan tyhjä.
Tarkemmin juuri Canonia tuntematta en osaa neuvoa miten
piiri nollataan.- rosvo roope
Näin on tosi olen itsekkin huomannut sen että refillkasetit ei toimi uusissa laiteessani. mutta kai noita nollaamisen ohjelmiakin hakkerit keksii miten nollata. Vannon että ei kestä kauan.
- Kuluttajaparka
Itse olen onnistunut ebay:stä löytämään Epsonin kaseteille Chip Resetter -nimellä olevan nollaimen. Hinnat vaihteli eri vuorokauden aikaan samalla myyjällä 2-17 € , jompi kumpi. Löytyisköhän muille merkeille, en tiedä. Käyttö on hyvin yksinkertaista ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725