Tätä on tehty tänä keväänä miehen kanssa monta kertaa!
http://www.reseptitaivas.com/reseptit/skandinavia/sosionominsalaatti.php
Siihen käy kaupassa valmiiksi grillattu broilerikin tosi hyvin.
Ihana broilerisalaatti
2
8169
Vastaukset
- 18
Oikein hyvältä vaikuttaa. Itse asiassa tein tänään vähän toisentyyppisen broiler-salaatin, jossa oli vaan pastaa, broileria sunmuuta tilkettä, mitkä sekoitin kulhossa. Hyvin teki kauppansa, mutta tuo linkkaamasi juttu on tosi kiinnostava. Ja reseptilinkki muutenkin uusi valikoimissani.
Tätä pitää tehdä joskus annostuksella x 3 mutta millähän voisi korvata viinirypäleet
kun itse en pysty syömään niitä ollenkaan ja perheestä yksi ei tykkää.
Jos tuota ajattelsi vielä tuunata niin ehkä pinnalle valkosipulivoissa paahdettuja
leipäkrutonkeja tai kenties maapähkinää ?
Oletko varioinut tätä millä lailla ?
Salaattihullulle porukalle kaikki uudet reseptit ovat tervetulleita,joten kiitos
vaan tästä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709