Morot,
Tuttu aihe... (siis liian tuttu, mutta ei ilmeisesti elisan "asiakspalvelulle"...)
Eli olen tässä yrittänyt saada E160E(/X) toimimaan kahdessa W2k(SP4) koneesa toimimaan.
Toisessa toimii (ilman elisan mobiililaajakaista-ohjelmaa) mutta ei vaan toisessa.
Yhdistämisnappulaa painamalla (tai dial-up:ista "connectia") mokkulan turkoosi valo palaa muutaman sekunnin ja vaihtuu siniseksi 10s ajaksi jonka jälkeen alkaa taas vilkkumaan, "softa jumissa" parin minuutin ajan jonka ajan yrittää yhteyttä...
Lokiin tulee virhe "ModemStatus=00000030" joka tarkoittaa että vastapuoli katkaisi yhtyden?!
Tomivassa koneesa en ole määrittänyt käyttäjätunnusta/salasanaa tai muitakaan esim. "Alustuksen lisäkomentoa cgdcont=1,"ip","internet";"!
No vaikka seisoisin päälläni niin toimimaton "ei vaan yhdistä". asennettu/poistettu "elisaa", asennettu mokkulan ajureita. kokeiltu dial-up:in asetuksia käyttäjällä tai ei.
Mokkula ei yhdistä
eitoimiei
0
707
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764