Saako äo 129:llä

äo 129

liittyä adventtikirkkoon?
Tai onko se yleensä mahdollistakaan?
Vai käykö niin että menee nuppi sekaisin kun katsoo teidän touhuja?

14

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • $$-partio

kun liityt kirkkoihin.
      Äo:si on muutaman kirkkoon kuulumiesi vuosien jälkeen pyöreä nolla.
      Vain kirkon joholla on valtuudet päättää puolestasi asiat lahkossasi.
      Itse voit tyystin unohtaa omat ajatuksesi.
      Käyt vain aivopesulla kerran viikossa kirkkosi pyhätössä.
      Näin sinusta hiljalleen "lobotomian" keinoin tehdään robotti, joka huutaa aina hallelujaa lahkosi opeille.
      Talousasiasikin siirtyvät kirkkosi valvontaan ja huomaat, että jossain vaiheessa sinut on tyhjennetty myös omaisuudestasikin. Tosin toitottavat kirkonmiehet yhteen ääneen, että kirstussasi, jossa sinut hautaan kerran laitetaan voit olla hyvillä mielillä "perse paljaana".
      Me kyllä tiedämme, miten rahasi ja omaisuutesi tuhlaamme.

• kaiken kokenut

>>>>kun liityt kirkkoihin.
        Äo:si on muutaman kirkkoon kuulumiesi vuosien jälkeen pyöreä nolla. >>>>

Ei ihan niin.

Itse asiassa tavanomaiset älykkyystestit on käsitykseni mukaan suunniteltu niin, että lahkoihin liittymisen vaikutusta aivoihin ei niillä testeillä helposti havaitse.

Alkuun aivotoiminnan heikkous voi näkyä vain uskonnollisissa asioissa.

Lahkoon liittyneen aivot kieltäytyvät vakavasti harkitsemasta lahkonvastaisia ajatuksia. Kyse ei ole siitä, että jäsen olisi epärehellinen. Kun aivot eivät toimi tietyntyyppisissä asioissa, niitä ei voi siihen pakottaa.

Sama juttu monissa poliittisissa ideologioissa. Ei kaikkia Kuubassa hallitusta puoltavissa mielenosoituksissa marssineita ole uhkailtu ja pakotettu. Osa ihan vilpittömästi uskoo presidentin ja puolueen puheet.

Sama pohjois-Koreassa ym.

Ilmiö esiintyy myös lahkosta irrottautuessa.

Alkuun ihminen kykenee omaksumaan ehkä vain yhden ajatuksen.

Se, mikä se yksi uusi ajatus adventistille on, vaihtelee.

Joku voi huomata, ettei kahvin juonti ole syntiä. Joku toinen havaitsee, ettei Uudessa Liitossa vallitse seremoniallista saastaisuutta. Ei ole saastaisia ruokia tai saastaisia kansoja.

Sitten mieleen tulee ajatus: "kun ne olivat tässä asiassa väärässä, missä muussa ne ovat olleet väärässä, minä heidän mukanaan?"

• en suosittele.

Luoja on tarkoittanut ihmisen aivot muuhun käyttöön kuin niiden laittamiseen narikkaan

• Vaarassa ovat

adventismissa tunne-elämä. Kun katsotaan vain siihen sanaan kuten robotit tosiaankin ja kaikki inhimillinen vierasta sekä heikkoutta. Teeskennelty hymy sallitaan mutta siinä se kaikki sitten onkin mitä ihmisen suotavaa ilmaista opin lisäksi.

• werwerwer
        Vaarassa ovat kirjoitti:

adventismissa tunne-elämä. Kun katsotaan vain siihen sanaan kuten robotit tosiaankin ja kaikki inhimillinen vierasta sekä heikkoutta. Teeskennelty hymy sallitaan mutta siinä se kaikki sitten onkin mitä ihmisen suotavaa ilmaista opin lisäksi.

väitteenne ovat uskoa vastustavaa propagandaa ja valhetta.

• 234234234
        werwerwer kirjoitti:

jumalaton räksyttäjä ja valheesi haisevat saatanan tuotoksille. Et silleen.

• 23423423
        werwerwer kirjoitti:

vastustat uskoa ja Jumalaa koska valehtelet koko ajan.

• 2342342342
        werwerwer kirjoitti:

on tasan tarkkaan sun omat juttus. Et silleen.

• advari

mulla on suurempi kuin 129 (hällä väliä). Et sillee.

• äo129

on tunne että älykkyysosamäärällä 0 sopii hyvin adventtikirkkoon.
        Siis nielee kaiken paska noin vain ja katselee kun hullut huseeraa.

• werwerwer
        äo129 kirjoitti:

tuntees ei mitään paina eikä ratkaise.

• X777747=L
        äo129 kirjoitti:

Polttamassa kultissasi; Eppäilen kovasti, kaltaistasi että vonkujaa kaipaa Edes Katolan Lusiferi Jumala. Lusiferin Palveliat tunnetaan heidän Kiintymyksestään aurinkoa kohtaan. Ja he vihaavat Kristittyjä, jotka antavat kunnian Itselleen JHWH Jumalalle. Tästä he suuttuvat aivan raivon partaalle {}

• Luja luottamus.

Kun Kristus pelastaa ihmisen, niin hän ei kysele älykkyysosamäärää vaan pitää Itsessään ihmisestä huolen, olkoon kuin viisas tahi vähemmänviisas.
      Kristuksessa oikein viisas saa aloittaa kasvamaa Kristuksen muotoon vaikka tässä muistoaterian jalkojenpesun hetkessä. Mestari itse näytti mallia.

Löytyykö sinusta nöyryyttä pestä adventistin jalat muistoaterialla oikeassa mielialan täyttäessä sydäntä?

• sitä että kuka

ottanut pedon merkin. Sen mukaan ihmisiä katsotaan eikä siinä ole älkyyydellä väliä ja pelastus yksin siitä kii miten suhtautuu sapattiin. Kaikki muu vähäarvoista ja mitätöntä.

Vaikkakin se ajatus täysin epäraamatullinen Jeesuksen opetuksen ja apostolien uskon kanssa, mutta kun sellainen päähänpinttymä ihmisen päähän tulee, niin sitä ei aja sieltä pois mikään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe