Aloitin juuri

Pekka perusjätkä

Eläkesäästämisen :) firman puolesta saatiin niin hyvät paketit että kannatti ottaa. Olen siis 22v ja maksan joka palkasta 2% ja firma toiset 2% palkastani.

7

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glomppaaja

Sinä maksat 2% ja työnantaja 2 %. Vakuutusyhtiö ottaa kaikki neljä. Sellaista se on eläkesäästäminen.

• Verot ilmiantoon

verottaja käräyttää aloittajan ja työnantan koska palkkaa ei saa korvata eläkavakuutuksella. Tai saa jos haluaa mutta pitää maksaa sivukulut eläkkeen osasta. Toivottavasti olette vielä sopineet asian kirjallisesti ettekä tehneet peruuttamatonta edunsaajamääräystä, jolloin työnantaja pitää rahasi jos niin haluaa. Eli kaveri teki itselleen mahdollisesti 4 prossan palkanalennuksen, kovat on ajat.......

• joopajoo.

Toivottavasti tämä oli keksitty tarina, muuten sinua on höylätty hanuriin aika raskaasti. Hyötyjät ovat työnantaja ja eläkevakuutusfirma, sinä et tule rahoja näkemään koskaan 99,5 % todennäköisyydellä, vai uskotko itse olevasi 68 vuotiaana samassa firmassa töissä ja vakuutusyhtiönkin pitäisi olla viellä pystyssä.

• työttömien asialla

Ei ole hyvä juttu! Lopeta heti!

Terveisin,
      Toni

• q

Lueppas ehdot ja ymmärrä,

siinä se jo tuli, mitä se on kun vaihdat työnantajaa, tai työnantaja vaihtaa sinua,
      tai poistuu markkinoilta.

• spekulaattori

Jaahas, taas tätä vakuutuskaupustelijoiden mainontaa. Kannattaisiko hankkia oikea työpaikka ja ryhtyä vaikkapa puhelinmyymään esimerkiksi Seiskaa tai Apu-lehteä, tuotteen menekki ja tulot ainakin kohenisivat?

• ymmärsitkö

on kusetettu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33