Kuinka saan wordpadiin riviväliksi 1,5? Pitäisi kirjoittaa 1,5 rivivälillä tehtävä, mutta en löydä mistä wordpadiin saa rivivälin vaihdettua, kun wordistä sen kyllä löydän???
1,5 riviväli
13
1801
Vastaukset
- äojlbväouv öiooujhk
Ainoo keino on rivinvaihdon yhteydessä muuttaa fonttikoko isommaksi. Elikkäs jos kirjoitat 8:lla pisteellä, lyö rivinvaihto 12 pisteellä ja vaihda kirjoitettavan tekstin koko takaisin 8:aan...
- eiymmärrävieläkään
löydä ihan oikeasti noiden alempienkaan ohjeiden avulla, koska muotoile -> kappale-> sisennys eli kappalekohdassakin pystyy vain muuttamaan sisennyksiä
Sivun asetuksissa voi muuttaa vain; koko lähde suunta ja reunukset, ei muuta - juupajuujajees
eiymmärrävieläkään kirjoitti:
löydä ihan oikeasti noiden alempienkaan ohjeiden avulla, koska muotoile -> kappale-> sisennys eli kappalekohdassakin pystyy vain muuttamaan sisennyksiä
Sivun asetuksissa voi muuttaa vain; koko lähde suunta ja reunukset, ei muutaEnsin on sisennys, sen jälkeen taulukko ja sitten rivivälin valinta.
- ÄH
juupajuujajees kirjoitti:
Ensin on sisennys, sen jälkeen taulukko ja sitten rivivälin valinta.
mikä vitun taulukko? enpä ole nähnyt wordpadissa taulukkoa =o
kyse ei siis ole wordista vaan wordPADista, eli vistan käyttöjärjestelmä on tällä koneella eikä mitään xpeetä
anteeks kun menee jo kohta hermot, mutta en todellakaan saa tästä ladasta napin painalluksella mersua!!!
- juupajuujajees
Siitä keskeltä ylhäältä, luettelovalinnan vierestä.
Klikkaa oikealla sivua ja sitten kohtaa Kappale.
- Dumber than Bush
Miten saan puukkoon kirveen ominaisuudet? Kirveestä ne kyllä löytyy mutta en saa niitä puukkoon millään? Mitä pitäisi tehdä?
- juupajuujajees
Tuli vaan mieleen, että vanhemmissa Vinukoissa on vähän erilainen WordPad, kuin uusissa. Mulla on W7
ja siinä on tuo rivivälin säätö.- KIITOS =)
nin että luulen että tässä mallissa sitä ei vaan ole
- sormi suussa
KIITOS =) kirjoitti:
on vista home, läppäri ostettu 07 tai 08
- juupajuujajees
KIITOS =) kirjoitti:
Että se on kaikissa versioissa. Tämmönen on seiskassa.
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/products/features/wordpad - kaiken...
juupajuujajees kirjoitti:
Että se on kaikissa versioissa. Tämmönen on seiskassa.
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/products/features/wordpad"WordPadissä on myös enemmän muotoiluasetuksia, kuten korostus, luettelomerkit, rivinvaihdot sekä uudet värit."
no kyllä sen heti huomasikin...
eli pitää siis ensin kirjoittaa kotona, pistää sähköpostiin ja kopsata töissä wordiin ja muokata ja tallentaa ja lähettää takas sähköpostiin, että saa sen tehtävän lähetettyä amkkiin... - sinnepäin...
kaiken... kirjoitti:
"WordPadissä on myös enemmän muotoiluasetuksia, kuten korostus, luettelomerkit, rivinvaihdot sekä uudet värit."
no kyllä sen heti huomasikin...
eli pitää siis ensin kirjoittaa kotona, pistää sähköpostiin ja kopsata töissä wordiin ja muokata ja tallentaa ja lähettää takas sähköpostiin, että saa sen tehtävän lähetettyä amkkiin...jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816