Elikkäs onko ihmisillä kokemuksia kyseisistä kuulokkeista? (http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/p?openform&pc^np^KE29E)
Etenkin se minua kiinnostaa että kuinka kauan on nämä kuulokkeet kestäny? Mulla on ollu nyt in-ear kuulokkeita Creativen EP-630 ja Sonyn jotkut punaset... Noi Sonyn kuulokkeet kesti lähemmäs vuoden kun taas noi Creativet hajoili kuukaudessa parissa, arvatkaapa oliko kiva käydä joka kk vaihtamassa? :D
Ja jos vielä voisitte suositella jotain hyviä (halpoja mutta hintansa väärtejä nappeja, max 50€) in-ear kuulokkeita, jos ei tule muuta niin haen nuo Kossit pois jos ovat hyvät tai sitten metsästän samanlaiset Sonyt kuin nyt on...
KOSS KE29E kokemuksia?
LetTheEarDrumsCry
1
958
Vastaukset
- Vutjake
Nää on ainakin hyvät Koss Porta Pro. Paljon paremmin kuuluu kuin millään nappikuulokkeilla. Bassojakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764