Moi,mikähän on kevein v8 perämoottori ?
Liekkö kuinka mahdollista tehdä sisämoottori esim roverin 3.5 kasista? onhan sitä luettu ongelmista itsetehdyissä mutta kaippa niitä ongelmia voi ratkoakkin . tyhmäähän se on mutta v8 on kiva kuunneltava.
V8 mikä kevein perämoottori?
9
1579
Vastaukset
- Ykä
OMC myi takavuosina 4-litraista V8 2T perämoottoria, ja lienee ainoa aito perämoottori tuolla rakenteella. Noista sisäperävirityksistä en tiedä.
- skönäri
Tsekkaa, mikäli tohon koneeseen olisi valmiita marinointisarjoja saatavilla. En olisi lainkaan yllättynyt, mikäli tällaisia saisi esim. Englannista, jossa esiintyy paljon ko. konetta. TOinen juttu on tossa sisäkoneprojektissa, että tarvitset siihen sopivan merivaihteen. Kerran olen nähnyt venemessuilla puolivalmiin runaboatin, jossa köllötti Roverin kasi merivaihde
- veltto
v8:si minkä tiedän on valmistettu nimenomaan merimoottoriksi italiassa.Nimi ei tule mieleen,mutta tarkistan työmaalla maanantaina ja kerron sitten.Heppoja on jotain päälle 200.Niin,sehän on diesel kaiken lisäksi.
- äänestä maksava
Lienee diesel liian painava käyttööni ja dieselin ääni on kaamea! perä kantaa kunnialla n 160 kg perämoottorin ja hieman edemmäs tuleva kone lisää kantavuuden ehkä n200kg rajaan asti.
Tuosta roverin kasista lienee paketti tulevaksi ja vetolaite alamarin jetti 160
http://www.alamarin-jet.com/ - seiska
äänestä maksava kirjoitti:
Lienee diesel liian painava käyttööni ja dieselin ääni on kaamea! perä kantaa kunnialla n 160 kg perämoottorin ja hieman edemmäs tuleva kone lisää kantavuuden ehkä n200kg rajaan asti.
Tuosta roverin kasista lienee paketti tulevaksi ja vetolaite alamarin jetti 160
http://www.alamarin-jet.com/sulla täytyy olla koko pieni kiulu jos meinaat päästä johonkin tolla roverin"tehokasilla".käyppäs ajamassa rangea niin tiedä sen"hurjan suorituskyvyn"
- äänestä maksava
seiska kirjoitti:
sulla täytyy olla koko pieni kiulu jos meinaat päästä johonkin tolla roverin"tehokasilla".käyppäs ajamassa rangea niin tiedä sen"hurjan suorituskyvyn"
Kyllä vaan on pieni vene,tyhjänä n 280kg ja siksi pienin alamarin on se minulle sopivin.
Vene on toiminut siedettävästijo 40hp tehollakin joten painavampi ja ehkä 50hptä ? antava vesisuihku teho on jo riittävä minulle.
Homman juoni onkin saada v8 ja pohjasta mitään törröttämätön vene .
Olen ajanut kyllä nuorena miehenä rangen v8:ia N125hp ollut joskus uutena ja alkuun tuntuu että kyllähän tämä liikkuu mutta jo 80km/h tuntuu että ei tässä olekkaan sitä tehoa kovin kummasti joten en odottelekkan mitään rakettia enkä semmoista edes tahdo.
Tiedän toki että järkevin olisi ruuvata yamaha 70hp ja unohtaa muut mutta tämä onkin harrastus pohjalta etenevä ? projekti. - venemiäs.
seiska kirjoitti:
sulla täytyy olla koko pieni kiulu jos meinaat päästä johonkin tolla roverin"tehokasilla".käyppäs ajamassa rangea niin tiedä sen"hurjan suorituskyvyn"
Juu ja käy ajamassa vaikka vanhaa chevy astroa 4.3 veekutosella, eipä sekään häikäise nopeudellaan, mutta kuitenkin sama kone on hyvinkin yleinen venekäytössä ja antaa mukavan suorituskyvyn. Että miksi ei roverin kasikin sitten.?
Sevenmarinen 557 näyttää nyt kaapin paikan. Yleensä ottaen Yamahan 1.3 litraisia lukuun ottamatta nopeat tuupparit ei yamaha merkkisiä :)
- Camaro ZL1
Seven Marinellakin on pohjana turbotettu auton moottori
http://www.seven-marine.com/motors/
SUPERCHARGED SMALL-BLOCK V8
Seven Marine brings the Cadillac CTS-V's lightweight, all-aluminum, fuel-injected, supercharged LSA V8 to the marine market.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa912675En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101724
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly201599Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201029